Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med bokstaven P
-
AuthorPosts
-
Hej!
Är det någon som vet varför bokstaven P inte fungerar när jag söker på appstore och när jag jag skriver i adressfältet när jag surfar.
Tacksam för tips.Det fungerar för mig. Kanske nått fel på din telefon?
Gäller det i landskapsläget också? Prova respringa genom att byta Språk i Inställningar/Allmänt/ och se om det hjälper, prova att byta Tangenbord också i samma adress.
Jag har samma problem fast med bokstaven X Ska jag börja söka ett ord på bokstaven X fungerar det ej. Trycker jag på någon annan bokstav först så fungerar X efter den bokstaven. Så jag får helt enkelt trycka på tex z sen x sen flytta markören och sudda ut z sen flytta markören och fylla i resten av det jag tänkt söka på.
Detta hjälper dig förmodligen ingenting. Men du är inte ensam om problemet 🙂
/Mvh Tobias.
@Höglund 58635 wrote:
Jag har samma problem fast med bokstaven X Ska jag börja söka ett ord på bokstaven X fungerar det ej. Trycker jag på någon annan bokstav först så fungerar X efter den bokstaven. Så jag får helt enkelt trycka på tex z sen x sen flytta markören och sudda ut z sen flytta markören och fylla i resten av det jag tänkt söka på.
Detta hjälper dig förmodligen ingenting. Men du är inte ensam om problemet 🙂
/Mvh Tobias.
Samma här, både på en 3GS 3.1.2 och en 3G med 3.0
Kan inte googla efter foton på xylofoner…:mad:
Vad har ni för retard iPhones? Min 3GS klarar av att googla på alla bokstäver
Hmm låter skumt aldrig upplevt detta faktiskt. Alla mina knappar verkar fungera perfekt !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.