Problem med Cydia just nu?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Problem med Cydia just nu?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 223

När jag startar Cydia så står det “loading…” rätt länge uppe till höger på skärmen och ingenting händer. Till sist kommer ett meddelande upp som lyder “502 bad gateway” är det fel på min Cydia installation eller ligger Cydia nere?

Castel
    Member
    Post count: 19

@cls 80658 wrote:

När jag startar Cydia så står det “loading…” rätt länge uppe till höger på skärmen och ingenting händer. Till sist kommer ett meddelande upp som lyder “502 bad gateway” är det fel på min Cydia installation eller ligger Cydia nere?

Jag läste på Cydia för någon timme sedan, att dom hade problem. Pga alla nya Jailbreakade Iphone 4a med 4.1 som anslutit sig det senaste dygnet.

Jag har iallafall samma problem här och får 502 bad gateway lite då o då mot Cydia.

Det funkar nog snart.

CLS
    Member
    Post count: 223

Nu vet jag inte riktigt hur Cydia fungerar, men den första sidan i Cydia är det egentligen en websida och därav 502 problemet?

Ballad
    Member
    Post count: 37

Jag hade samma fel igår. Jag kan tänka att Cydia var rätt mycket belastad under gårdagen

Men nu imorse när jag gick in var allt nästan som det ska. Det som saknades var den gröna texten överst”SHSH 4.1″ .

Innebär detta att min SHSH är borta tror?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.