Problem med forumets kontrollpanel

Front page Forums Övriga ämnen Problem med forumets kontrollpanel

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 45

Hej! Jag är ganska ny på forumet och så, så jag tänkte göra lite inställningar så som att ställa in att direkt när man postat i en tråd så ska man automatiskt få mail när något nytt postas i den, men det gick ju inte, när jag skulle gå in där fick jag detta meddelandet:

dest, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
    2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Väldigt jobbigt eftersom min anslutning där jag är nu är väldigt dålig och man får vänta 1-2 minuter för varje gång man ska ladda en ny sida. Jag vet inte om detta jag gör kräver särskilda behörigheter, men det borde ju inte göra det. Punkt 2. Jag kan ju inte redan vara avstängd, har postat 3-4 poster på forumet och bara lagliga sådana, och aktiverat har jag ju gjort. Någon admin/moderator som har någon idé ?

Tack på förhand
    Henrik Andersson

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag ska kolla vad det kan vara för fel – men sitter själv på kass semesteruppkoppling och iPhoneskärm

dest
    Member

@freebo 72333 wrote:

Jag ska kolla vad det kan vara för fel – men sitter själv på kass semesteruppkoppling och iPhoneskärm

Okej vore väldigt fint om du fixade det, men egentligen så behöver jag bara att du ställer in så att i alla trådar som jag postar så ska jag prenumerera på dom automatiskt. Det är egentligen den enda inställningen jag skulle göra, i och för sig så ska det ju funka att göra dom inställningarna själv men för tillfället så funkar det för mig om du bara gör den inställningen åt mig just nu, och sedan kollar upp det när du inte har din kassa semesteruppkoppling längre 🙂

MVH och Tack på förhand
    Henrik Andersson

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

@dest 72337 wrote:

Okej vore väldigt fint om du fixade det, men egentligen så behöver jag bara att du ställer in så att i alla trådar som jag postar så ska jag prenumerera på dom automatiskt. Det är egentligen den enda inställningen jag skulle göra, i och för sig så ska det ju funka att göra dom inställningarna själv men för tillfället så funkar det för mig om du bara gör den inställningen åt mig just nu, och sedan kollar upp det när du inte har din kassa semesteruppkoppling längre 🙂

MVH och Tack på förhand
    Henrik Andersson

Kan du inte köra premuration utan mail? Jag kör det och det funkar, men sen är man ju mod så man har lite fler behörigheter.

dest
    Member

@mossarelli 72343 wrote:

Kan du inte köra premuration utan mail? Jag kör det och det funkar, men sen är man ju mod så man har lite fler behörigheter.

Jag lyckades ställa in så att den skickar ett mail till mig direkt när någon svarar på den tråden jag skrivit i, men kommer fortfarande inte in i den näst nedersta inställningen på kontrollpanelen, inställningen har något med prenumerationer att göra…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.