problem med installer

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 151

När jag ska ladda ner något från installer (4) så går det inte :S det står att man ska gå till någon hemsida för mer information, vet någon varför man inte kan ladda ner? Är det någon inställning eller något??

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Tråden ska ligga i jailbreak-delen.

*flyttar tråd*

iPhoneinfo.se
    Member

*flyttar tråd*

iPhoneinfo.se
    Member

*flyttar tråd*

fotbollskillen
    Member

har nu fått igång installer så att det funkade och har råkat ladda ner en sak som jag inte ville ha, nu har jag “uninstallat” den men när jag tryckte på home knappen har den laddat medan den där “saken” som snurrar snart har varit på skärmen i typ 5 min :S vad händer ?! 🙁

fotbollskillen
    Member

har nu fått igång installer så att det funkade och har råkat ladda ner en sak som jag inte ville ha, nu har jag “uninstallat” den men när jag tryckte på home knappen har den laddat medan den där “saken” som snurrar snart har varit på skärmen i typ 5 min :S vad händer ?! 🙁

fotbollskillen
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.