problem med iphone "skrivbordet"

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone problem med iphone "skrivbordet"

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 104

tja

på mitt “skrivbord” på iphonen så har det kommit upp en ikon som heter demoapp och en som heter kontakter likadan som på ipod tuch. hur gör man för att få bort dom???? kontakter kom efter att jag avinstalerat “caregory” och demoapp bara var där en dag.

tack på för hand:D

ljummenmjolk
    Member
    Post count: 35

Jag har alla mina ikoner i Hidepod, om det faller dig i smaken? Finns i Installern…

Lajja
    Member
    Post count: 39

Vad är hidepod? Jag får min iphone imorgon och det verkar bli så mkt olika knappar att trycka på och jag antar att Hidepod gömmer knapparna eller har jag fel?

paino
    Member

@lajja 4397 wrote:

Vad är hidepod? Jag får min iphone imorgon och det verkar bli så mkt olika knappar att trycka på och jag antar att Hidepod gömmer knapparna eller har jag fel?

dom gömmer knapparn, men fick det alldrig att fungera bra vet någon hur man gör????

ljummenmjolk
    Member
    paino
    Member

@ljummenmjölk 4400 wrote:

Lajja och paino

http://www.truveo.com/iPhone-Application-HidePod/id/942270544

Tackar!!:D

går det att få bort rutan i början där det står lösernordet???

ptr
    Member
    Post count: 248

eller så tankar ni categories, gör en ikon som ni döper till något sen lägger in alla program under den. fungerar MYCKET bättre än hidepod, tycker jag. slipper lösenordsgrejen och så, mene ni kanske vill gömma massa porr och så också så ni kan smita in på muggen på jobbet och dra en tralla ;P

ljummenmjolk
    Member

@paino 4402 wrote:

Tackar!!:D

går det att få bort rutan i början där det står lösernordet???

jo, om du registrerar den. Har själv inte gjort det dock!

ljummenmjolk
    Member

@ptr 4404 wrote:

eller så tankar ni categories, gör en ikon som ni döper till något sen lägger in alla program under den. fungerar MYCKET bättre än hidepod, tycker jag. slipper lösenordsgrejen och så, mene ni kanske vill gömma massa porr och så också så ni kan smita in på muggen på jobbet och dra en tralla ;P

Hehe kanske, kanske inte 🙂 visste inte om det programmet dock, får kolla upp det. Tack för tipset!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.