Problem med ipod, hamnat på "repeat"

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Problem med ipod, hamnat på "repeat"

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Sedan jag uppdaterade min Iphone 3gs till 4.3.3 så blev det något hel knasigt med min “ipod”… Jag har gjort några spellistor och om jag trycker på en av dessa och sedan på “blanda” så brukar listan spelas igenom, låt för låt… Men efter uppdateringen så fastnar musikspelaren på en låt och den spelas om och om igen… Jag har provat att göra en återställning men det blev ingen skillnad!
    Det är precis som att den spelar upp alla låtar i album istället för att ta ALLA låtar som jag har på just den spellistan… Vad kan jag göra?

P.S jag har precis blivit med Iphone så jag är ganska orutinerad… D.S

probe
    Member
    Post count: 66

@sussjohansson 91051 wrote:

Sedan jag uppdaterade min Iphone 3gs till 4.3.3 så blev det något hel knasigt med min “ipod”… Jag har gjort några spellistor och om jag trycker på en av dessa och sedan på “blanda” så brukar listan spelas igenom, låt för låt… Men efter uppdateringen så fastnar musikspelaren på en låt och den spelas om och om igen… Jag har provat att göra en återställning men det blev ingen skillnad!
    Det är precis som att den spelar upp alla låtar i album istället för att ta ALLA låtar som jag har på just den spellistan… Vad kan jag göra?

P.S jag har precis blivit med Iphone så jag är ganska orutinerad… D.S

Klicka på omslagsbilden för fler alternativ.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.