Problem med itunes/iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med itunes/iphone

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hallå allesammans!

så här ligger det till, jag har en jailbreakad iphone 3gs, har tankat apps från olika hemsidor och sedan lagt in dom på iphonen med hjälp av itunes.
    För några dagar sedan så formaterade jag om min dator och var tvungen att installera itunes på nytt vilket gick smidigt. Men det verkar som att itunes tror att det inte är min iphone när jag kopplar in den eftersom jag inte kan lägga till nya apps utan att ta bort alla gamla som redan ligger på den, jag kan alltså inte få appsen som ligger i iphonen till itunes biblioteket. När jag försöker ändra t.ex byta plats på olika appar eller liknande så går det ej allting är bara grått och det går inte ändra ett piss.

Finns det något jag kan göra för att behålla alla gamla apps men samtidigt kunna tanka nya?

Har redan sökt runt lite och hittat olika lösningar men inget har funkat, auktorisera har jag provat flera gånger om och så va det någon mapp man skulle ta bort men det funkade inte heller.

Snälla hjälp!!

MVH oskar

K-mountain
    Member
    Post count: 200

Tycker att du ska testa att installera om ditt iTunes igen..
    Men pröva gå in på menyraden har jag för mig,(kommer inte ihåg vart, och jag har inte iTunes där jag är nu) där skall du hitta nått i stil med “för över inköp från iPhone” eller dylikt.. Testa det! =)
    Om jag förstod din fråga rätt ;P

Edit:
    Föresten, kan du föra över musik och allt sådan utan problem?
    Kan du det så är ju datorn auktoriserad. Testa lägga till en Podcast eller nått o se om de funkar att synka det. Eller det gick inte att synka alls?

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Pratar vi pirat-apps eller?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Köp dina apps i AppStore så slipper du bekymra dig om sånt. Läs forumets regler en gång till innan du postar!

Låser tråden.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • The topic ‘Problem med itunes/iphone’ is closed to new replies.