Problem med kontakter.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med kontakter.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 14

Tjena..

Har köpt mig en importerad 16gb från US av en kille på blocket.
    Grymt nöjd med mobilen måste jag säga. Men det vet ni ju.. 😮
    Men har tyvärr ett par problem.
    Om jag får ett sms av någon så står inte namnet, utan bara numret med +46 framför. Då ändrade jag i kontakten så att det stod +46 framför i telefonboken.
    Men då kan den inte visa namnet i telefon listan. Mottagna samtal och sådant.:confused:

Har sökt men inte funnit, visste inte vad jag skulle söka på redigt..

Å så en lite insticksfråga. Går det att få in ÅÄÖ i mobilen? Hur isf?

Tack pa forhand..
    Oskar

Al3x
    Member
    Post count: 272

ÅÄÖ får du fram genom att hålla in a och respektive o och sedan dra till önskad bokstav. Resten vet jag inte.

Al3x
    Member

ÅÄÖ får du fram genom att hålla in a och respektive o och sedan dra till önskad bokstav. Resten vet jag inte.

Al3x
    Member

snook
    Member
    Post count: 2190

Ang kontakter och nummer, hur ser det ut i Inställningar –> Allmänt –> Internationellt. Språk ska vara Svenska, Tangentbord ska vara 1, Regionsformat ska vara Sverige.

snook
    Member

Ang kontakter och nummer, hur ser det ut i Inställningar –> Allmänt –> Internationellt. Språk ska vara Svenska, Tangentbord ska vara 1, Regionsformat ska vara Sverige.

snook
    Member

ofrisk
    Member

Dom inställningarna stämmer. Vet inte vad det kan vara.
    På dom jag skickat själv så står namnet men vet inte om det är att jag fick smsen innan jag lagt in dom. Kan det vara det?

Tack för era svar.. Skönt att kunna göra åäö iallafall.

Mvh Oskar

ofrisk
    Member

På dom jag skickat själv så står namnet men vet inte om det är att jag fick smsen innan jag lagt in dom. Kan det vara det?

Mvh Oskar

ofrisk
    Member

Mvh Oskar

ofrisk
    Member

har en liten fråga till. så jag slipper starta en ny tråd.. hittar inget på detta heller..
    går det möjligtvis att få batteriet som man har när man laddar mobilen som bakgrundsbild? när mobilen är låst alltså..

MVH Oskar

ofrisk
    Member

har en liten fråga till. så jag slipper starta en ny tråd.. hittar inget på detta heller..
    går det möjligtvis att få batteriet som man har när man laddar mobilen som bakgrundsbild? när mobilen är låst alltså..

MVH Oskar

ofrisk
    Member

MVH Oskar

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.