Problem med mitt iTunes-konto

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med mitt iTunes-konto

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 799

Tjena, har googlat och sökt på forumet men har inte hittat det jag söker.
    Mitt iTunes-konto är tydligen inte tillgängligt längre.
    När jag ska ladda ner en app får jag ett meddelande på skärmen där det står just “Detta Apple-ID är inte tillgängligt”.

Hur får man det tillgängligt igen? Tror dessvärre det kommer uppstå fler problem då jag fick hem ett nytt bankkort från min bank i veckan. När jag ska ändra till det nya kortet tillåter apple mig ej, då de tre siffrorna på baksidan på det nya kortet inte stämmer överrens med det gamla.

Mevvan
    Member
    Post count: 112
    steffeiphone wrote:
    Tjena, har googlat och sökt på forumet men har inte hittat det jag söker.
    Mitt iTunes-konto är tydligen inte tillgängligt längre.
    När jag ska ladda ner en app får jag ett meddelande på skärmen där det står just “Detta Apple-ID är inte tillgängligt”.

Hur får man det tillgängligt igen? Tror dessvärre det kommer uppstå fler problem då jag fick hem ett nytt bankkort från min bank i veckan. När jag ska ändra till det nya kortet tillåter apple mig ej, då de tre siffrorna på baksidan på det nya kortet inte stämmer överrens med det gamla.

Du kan ju gå in och ändra hela kort nummret det är väll det som är problemet gå in på inställningar scrolla ner så ser du affärer tryck på den logga in och uppdatera all info om det nya kortet så kommer det fungera. Allt måste stämma till och med datum för när kortet går ut.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.