Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med musik i iPhone
-
AuthorPosts
-
Hej
Jag har ett problem med min Iphone och det är att efter en till två dagar försvinner all min musik och filmer i min iphone (din ligger kvar men kan ej nås när man tycker på ipod, men man ser att utrymmet är upptaget när man kollar via Itunes). Jag har återställt telefonen ett antal gånger utan att det hjälper….
Är det något fel på min mobil?
Någon som har en lösning eller måste man lämna in den till Telia?Mycket tacksam för svar…
Jag tror ja har fått samma problem, så jävla irriterande
nej men verkar vara nått me synkroniseringen som fuckar till det för det har hänt 3 gånger typ o alla samtidigt med synkroniseringen
jag hade samma problem fast det löste sig efter en total återställning. :/ hoppas det går bra tillslut
Kopplar du din telefon till två datorer som har iTunes?
Akta er för iTunes. Koppa inte in telefonen med datorn och iTunes om det inte är absolut nödvändigt. Den där skiten ställer till mer problem än det gör nytta. Jag synkroniserar inte ens bilder längre. Jag meljar dom till telefonen.
Hmmm, skulle installera ett program från appstore i iphonen (PocketGuitar), när den var klar startade inte programmet så jag startade om iphonen.
När iphonen startat om så var all min musik borta som hoss er, och inga inköpta program gick och starta.:-( vad %¤”# Apple är det som händer, ni gör reklam att Vista är så buggigt, men Iphonen är ju sanslös.
Får väll göra som någon av er rekommendera att göra en total återställning. 🙁
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.