Problem med registrering Apple ID

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med registrering Apple ID

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej!

Jag har problem när jag ska tanka ner gratis appar till min iphone3. När man trycker på free sen install kommer sidan upp att jag ska logga in därefter efter lite tryckande hamnar jag på på sidan där jag ska ange kontonr m.m.

Problemet är att jag ska där kunna klicka för NONE för att komma vidare och sen kunna tanka ner…men.. alternativet NONE finns inte med det finns bara VISA,mastercard och Amex. Hur får jag fram None där? Eller jag har missat nått annat?

Tack på förhand!

weasa
    Member
    Post count: 45

@fredg 84804 wrote:

Hej!

Jag har problem när jag ska tanka ner gratis appar till min iphone3. När man trycker på free sen install kommer sidan upp att jag ska logga in därefter efter lite tryckande hamnar jag på på sidan där jag ska ange kontonr m.m.

Problemet är att jag ska där kunna klicka för NONE för att komma vidare och sen kunna tanka ner…men.. alternativet NONE finns inte med det finns bara VISA,mastercard och Amex. Hur får jag fram None där? Eller jag har missat nått annat?

Tack på förhand!

NONE kommer vele bara fram när man reggar ett konto eller misstar jag mig?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.