Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med Safari
-
AuthorPosts
-
Hej
Jag har ett jobbigt problem med safari på iPhonen, man skulle kunna säga att det hänger sig. Men det går att titta på sidan man är på, fast det går inte att trycka på något. Man kan tex trycka på bokmärken men när jag trycker på ett bokmärke så låser den sig och blir konstant blå (som om man hade hållt den intryckt). Det går hur fint som helst att trycka klar i bokmärke när detta inträffar och komma tillbaka till sidan som jag var på men den är fortfarande låst. Jag kan också trycka homebutton och komma till startskärmen..
Alla andra internetapps funkar, och problemet försvinner när jag startar om mobilen.. Men det hjälper ett tag sen händer det igen ..Startar inte gärna om mobilen 5 gånger om dagen, för häromdan så hängde den sig vid äpplet och jag fick återställa hela mobilen… :/
Ska tilläggas att jag har jailbreakat, men problemet fanns innan jailbreak.. och som jag sa har jag även gjort en totalåterställning, men problemet kvarstår.
Någon som vet vad jag ska/kan göra ?
Tack på förhand.Känner igen problemet,undrar också hur man blir av med det.Inte kul att stänga av ett par ggr om dan.
Om det finns en lösning,så blir alla med detta problem glada.Känner igen problemet,undrar också hur man blir av med det.Inte kul att stänga av ett par ggr om dan.
Om det finns en lösning,så blir alla med detta problem glada.Känner igen problemet,undrar också hur man blir av med det.Inte kul att stänga av ett par ggr om dan.
Om det finns en lösning,så blir alla med detta problem glada.Nu vill jag inte vara sån, men hade det inte varit smartare att fixa felen med safari innan du jailbreakade? Att safari hänger sig så skärmen blir svart är rätt vanligt, händer ofta på min och är riktigt irriterande.
Det enda jag kan komma på är att uppgradera till 2.2 och se om det hjälper. Dock är det inte säkert att man lyckas låsa upp denna version ännu.
Nu vill jag inte vara sån, men hade det inte varit smartare att fixa felen med safari innan du jailbreakade? Att safari hänger sig så skärmen blir svart är rätt vanligt, händer ofta på min och är riktigt irriterande.
Det enda jag kan komma på är att uppgradera till 2.2 och se om det hjälper. Dock är det inte säkert att man lyckas låsa upp denna version ännu.
Nu vill jag inte vara sån, men hade det inte varit smartare att fixa felen med safari innan du jailbreakade? Att safari hänger sig så skärmen blir svart är rätt vanligt, händer ofta på min och är riktigt irriterande.
@rquired 18151 wrote:
..Har kört 2.2 sen den kom ut, hade aldrig problem med safari innan 2.2:an ..
Och sen är det inte safarikraschar jag snackar om … De har väl i princip alla mer eller mindre .. Och sen så kan jag tillägga att det faktiskt blivit mindre låsningar sedan jag jailbreakade ..@rquired 18151 wrote:
Och sen är det inte safarikraschar jag snackar om … De har väl i princip alla mer eller mindre .. Och sen så kan jag tillägga att det faktiskt blivit mindre låsningar sedan jag jailbreakade ..@rquired 18151 wrote:
Och sen är det inte safarikraschar jag snackar om … De har väl i princip alla mer eller mindre .. Och sen så kan jag tillägga att det faktiskt blivit mindre låsningar sedan jag jailbreakade ..jag har samma problem, har vart så på både 2.1 och 2.2an. Tycker att det oftast händer när den “laddar” en ny sida.
jag har samma problem, har vart så på både 2.1 och 2.2an. Tycker att det oftast händer när den “laddar” en ny sida.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.