Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med sim
-
AuthorPosts
-
Hejsan!
Köpte snabbt och kvickt loss min kompis, fars iphone 3gs.
Och nu sitter jag lite i skiten då han använde telenor och även vägrar låna mig sitt simkort.Jag skulle ju självklart vilja Jailbreaka och låsa upp telefonen så jag kan använda den med mitt tele2 kort, men det jag fastnat på är att jag måste ju ha ett simkort för att återställa telefonen till sitt nyskick.
Ja, jag har redan påbörjat det, men kom bara halvvägs då jag inte har simkortet!
Dvs, när jag startar den så står den i “kabel pekar emot Itunes icon” läget.Finns där något sätt att fixa detta?
Tack på förhand.
Hitta nån med telenor kort, vem som….
om du absolut inte känner nån med telenor kort, köp billigaste konantkort paket…@iPhoneReservdelar.se 72900 wrote:
Hitta nån med telenor kort, vem som….
om du absolut inte känner nån med telenor kort, köp billigaste konantkort paket…Gratis kontantkort hos GratisKontantkort.se
beställ ett gratis, tar väl 2-3 arbetsdagar innan den kommer i brevlådan!
eller så springer du till närmste butik och slänger ut 100kr eller vad det kan kosta att köpa nytt kort!alrighty, och när jag väl fått telefonen i fungerande skick ska det inte vara några problem att fixa resten?
har läst runt lite.. Verkar vara dubbla åsikter angående om den blir teetherd eller ej!
Vet att det e fel forum att fråga, men några tips?Tack föresten! trodde jag satt fast där! ^^
De enda som kan vara är att just tele2 kan strula i en jb:ad lur… Håller tummen
Allting funkar perfekt, Tack så hemsk mycket för hjälpen!
fick min nya Iphone 3GS idag.Till slut hittar jag hålet så luckan hoppar ut.Men lucka är ganska mycket för stor för mitt sim-kort!!!!???
Är det sönder på nåt vis? En kompis sa att jag skulle sticka ner sim-kortet först i telefonen.Det gjorde jag.Men nu får jag ju inte ner korthållaren!
Och inte går det att få ut det jäkla sim-kortet,hjäääälp!Antar att du hadde microsim 3gs ska ha vanlig sim
Du kan antingen beställa nytt sim eller köpa ett micro sim adapter som hittas i vår webshop -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.