Problem med Sync till Iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med Sync till Iphone

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 111

Hej igår köpte jag Gps programet Navigon Europe ( 1,84 Gb ), Men när jag skulle synca programet till min iphone så står det efteråt att jag har har för lite utrymma kvar på min mobil, MEN enligt min mobil & Itunes så har jag 2,1 Gb kvar.
    Så varför kan inte jag synca ett program som består av 1,84 till ett 2,1 gb utrymme?

Mvh Benjamin

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det behövs temporärt minne under installationen. Frigör ngn extra gig då ska det rassla igenom

BenjaminE
    Member
    Post count: 111

@freebo 56714 wrote:

Det behövs temporärt minne under installationen. Frigör ngn extra gig då ska det rassla igenom

Tack så mycket ska testa nu 🙂

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

en fråga varje gång jag klopplar in min iphone i datorn så ska itunes synca mina kontakter och säkerhetkopiera när den redan har gjort det en gång förut. Hur får jag den att sluta synka när jag kopplar in mobilen?

Kurtson
    Member
    Post count: 569

@kingmartin92 59334 wrote:

en fråga varje gång jag klopplar in min iphone i datorn så ska itunes synca mina kontakter och säkerhetkopiera när den redan har gjort det en gång förut. Hur får jag den att sluta synka när jag kopplar in mobilen?

det ska gå att klicka på det lilla krysset som finns i statusraden för syncningen i itunes.
    fungerar ibland, enligt mig.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.