problem med uppdatering och aktivering iphone 2g

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone problem med uppdatering och aktivering iphone 2g

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Har en gammal iPhone 2g som jag skulle vilja få liv i, just nu har jag nyligen gjort en återställning efter en bugg som tvingade mig att gå i recovery mode.
    Nu är problemet att jag inte kan jailbreaka och aktivera den, när jag använder redsn0w så säger den att jag har fel ipsw i iPhonen.
    Då kommer ju ett annat problem, när jag ansluter telefonen för att kunna ladda in en annan ipsw i itunes så säger den att telefonen måste aktiveras och om jag återställer den genom recovery mode så får jag ju inte välja vilken ipsw som ska laddas in i telefonen.

Så är det någon som vet hur jag ska göra?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Varfrör ska du välja?
    Den senaste ipsw för iphone 2g är 3.1.3 så det är bara att låta itunes tanka ned den.

Robban
    Member
    Post count: 5

@iPhoneReservdelar.se 84223 wrote:

Varfrör ska du välja?
    Den senaste ipsw för iphone 2g är 3.1.3 så det är bara att låta itunes tanka ned den.

För att när jag kör redsn0w så säger den att ipsw i min iPhone inte är samma som jag har öppnat i redsn0w vilket resulterar i att jag inte kan köra klart Jb. Jag har följt iClarifieds guide men det går helt enkelt inte

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.