Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med uppdatering till 3.1.3
-
AuthorPosts
-
Synkade min iPhone mot iTunes idag, minst 6 månader sist. Fick upp att det fanns uppdatering att göra, till 3.1.3 Gjorde uppdateringen, men det funkade inte.
Det som händer nu när jag slår på telefonen är är att endast en symbol med en USB kabel som pekar mot iTunes loggan:o.
Har försökt resetat genom att hålla knapparna inne minst 10 sekunder enlig rekommendation. Hjälper inte:oVad göra?
iTunes borde ha rekommenderat dig att uppdatera till senaste firmware (3.1.3). Beroende på till vilken operatör din iPhone är låst till så kan det väl tänkas att du nu låst den riktigt ordentlig… Är den såld ny i Sverige eller importerad?
Hej!
Skrev fel tidigare. Det var faktiskt 3.1.3 iTunes rekommenderade.
Den är köpt i en Teliabutik. Det är en 3G modell.
Har för mig att senast jag uppdaterade var till 3.0 i somras.🙂
@perraman 57419 wrote:
Hej!
Skrev fel tidigare. Det var faktiskt 3.1.3 iTunes rekommenderade.
Den är köpt i en Teliabutik. Det är en 3G modell.
Har för mig att senast jag uppdaterade var till 3.0 i somras.🙂
Aja, då är det ingen fara 😛 Använder du Telia som operatör också eller hade du jailbreakat och låst upp den?
Stäng av den och håll ned Home-knappen, koppla in den till datorn samtidigt som du fortsätter håll ned Home-knappen. Håll ned Home-knappen tills iTunes hittat en iPhone som behöver återställas.
iTunes kommer nu att trycka in 3.1.3 igen.
Hej!
Tack för att du försöker hjälpa mig:)Tyvärr händer inte mycket. När jag ansluter till iTunes händer inget, hittar ingen enhet:confused:
Det enda som händer är att iTunes loggan visas på iPhonen med USB kabeln och en pil som pekar mot iTune loggan:confused:Låter som om du borde installera om iTunes (version 9.0.3) eller testa en annan USB-port.
Avinstallera den gamla versionen först enligt ordningen i FAQn i min signatur. Det skall nog gå att fixa det här
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.