Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med WiFi
-
AuthorPosts
-
Hallå!
Jag har problem med min Iphone och mitt nätverk.
När jag precis fått min 3gs så fungerade nätet utan problem. Men efter ett par dagar så ville telefonen inte hitta nätverket längre. Syntes inte alls i telefonen.
Så jag återställde telefonen och installerade om allt.
Då funkade det ett par dagar igen tills idag, när jag kom hem så ville den inte ansluta till nätverket längre.
Nu ser jag nätverket, men det kan inte ansluta till det.Någon som har varit med om samma problem och kan hjälpa? Kan inte hitta ngn annan tråd om detta.
@flingan 50286 wrote:
Hallå!
Jag har problem med min Iphone och mitt nätverk.
När jag precis fått min 3gs så fungerade nätet utan problem. Men efter ett par dagar så ville telefonen inte hitta nätverket längre. Syntes inte alls i telefonen.
Så jag återställde telefonen och installerade om allt.
Då funkade det ett par dagar igen tills idag, när jag kom hem så ville den inte ansluta till nätverket längre.
Nu ser jag nätverket, men det kan inte ansluta till det.Någon som har varit med om samma problem och kan hjälpa? Kan inte hitta ngn annan tråd om detta.
Har du jailbreakat din telefon eller ej?
Vad händer om du startar om din telefon?
Ibland så funkar det inte för mig att ansluta till mitt wifi hemma. Då har jag bara behövt starta om telefonen och testat igen, och då funkar det.Jag har låst upp telefonen, så när jag startar om den så hamnar den i återställningsläge.
@flingan 50292 wrote:
Jag har låst upp telefonen, så när jag startar om den så hamnar den i återställningsläge.
Du har fått en untethered jailbreak. Vad det betyder ber jag dig använda sökfunktionen isf, då det tas upp mer eller mindre på hela detta forum.
Så får du reda på hur du kan starta om din telefon och behålla din jailbreak samtidigt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.