problem med youtube

Front page Forums Övriga ämnen problem med youtube

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 40

har problem med youtube på min iphone 3gs som är jailbreakad med blackra1n. När jag trycker på applikationen så står det “kunde inte ansluta till youtube” och om jag går in på safari och skriver in youtube.com så kommer själva hemsidan upp men filmerna går inte att spela. hjälp tack vill inte återställa telefonen. har testat sökt i forumet men inte hittat något som har hjälpt. tack på förhand

DanneWalle
    Member
    Post count: 204

Om du sökt och inte hittat något om detta är du antingen grovt handikappad eller har svåra synfel.

Oerhört onödig kommentar. Varnad och en munkavle är nära /Freebo

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Har du inget vettingt att säga Danne så posta inte. Du har problem med push fix. Återkommer med en länk. (sitter på bussen med telen och jag börjar bli smått åksjuk)

paddeyourray
    Member

@dannewalle 53566 wrote:

Om du sökt och inte hittat något om detta är du antingen grovt handikappad eller har svåra synfel.

har sökt men har bara hittat att man måste byta språk till engelska för att få det att fungera, vill gärna ha svenska. Något annat alternativ vore att föredra

H3NR11K
    Member

@paddeyourray 53570 wrote:

har sökt men har bara hittat att man måste byta språk till engelska för att få det att fungera, vill gärna ha svenska. Något annat alternativ vore att föredra

Du har problem med push. Sök på push fix i cydia. Om du inte hittar så kan jag skicka repo till dig

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Pushfix finns inte i Cydias std repos. Jag har tre suspekta repos med pushfix jag bara brukar PMa

paddeyourray
    Member

@h3nr11k 53576 wrote:

Du har problem med push. Sök på push fix i cydia. Om du inte hittar så kan jag skicka repo till dig

ja det vore bra, har rock btw om det gör någon skillnad

Freebo
    Member

Padde, du har PM

H3NR11K
    Member

@freebo 53594 wrote:

Padde, du har PM

Tack Freebo. Jag hade besök och hann inte svara.. Jag har också några mysko repos som jag venne om de bryter om Nr8..

Freebo
    Member
    Tarecare
    Member
    Post count: 1

Hej…
    har samma problem som padde…
    Vad var det för adress du skickade till padde, freebo?

Freebo
    Member

Pushfix finns som ‘köpefix’ och löser alla dina problem;Purchase | Pushfix.info

Det finns oxo gratisvarianter som kan fungera. Testa denna Repo;Cydia.pushfix.info

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.