Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem uppstog nr jag bytte från PC till MAC
-
AuthorPosts
-
Tjena har precis fått min nya macbook och allt i själva datorn flyter på över förväntan men när jag stoppar in min älskling så får jag upp att det inte går att synca med itunes eller att iphone enheten innehåller fel..
Nån som har haft samma problem ska även söka på apples hemsida eftersvar men tänkte sträcka ut min hand för hjälp här oxå…
// Frieesh
@frieesh 4403 wrote:
Tjena har precis fått min nya macbook och allt i själva datorn flyter på över förväntan men när jag stoppar in min älskling så får jag upp att det inte går att synca med itunes eller att iphone enheten innehåller fel..
Nån som har haft samma problem ska även söka på apples hemsida eftersvar men tänkte sträcka ut min hand för hjälp här oxå…
// Frieesh
Nytt iTunes. Du måste synka om telefonen… I värsta fall kanske blåsa om den I och med att du går till mac.
Okej, aa det satt jag oxå och tänkte på att jag kanske var tvungen till..
Men ska testa lite mera under dagen och åkerkommer om jag har en lösning ni får görna fortsätta komma med förslag på vad som är fel :P!
// Frieesh@frieesh 4413 wrote:
Okej, aa det satt jag oxå och tänkte på att jag kanske var tvungen till..
Men ska testa lite mera under dagen och åkerkommer om jag har en lösning ni får görna fortsätta komma med förslag på vad som är fel :P!
// FrieeshFast iofs, det kanske går… Finns det externa hårddiskar som går att läsa på både Mac och PC? I så fall kan du ju flytta biblioteket till den externa hårddisken…
Fast vet du vad? Gå in på http://www.99.se/iphone och ställ dina frågor där. Det finns en speciell avdelning för just iTunes där de borde kunna svara på din fråga. För det handlar ju faktiskt mer om just iTunes än själva iPhone, om jag får gissa vilt…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.