Problem vid installation av apps

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Problem vid installation av apps

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Hej!

Efter att ha jailbreakat min 3GS med nya spirit vill jag föra över alla mina nedladdade apps. Jag har installerat ******* och får synkningen att fungera för alla apps utom “Tomtom”. (Jag brukar alltså bara dra in mina apps till Itunes och låta programmet installera dem vid synkning).

En popup kommer upp och säger att “det saknas ledigt utrymme” men det gör det inte, jag har 3,8 GB ledigt.

– Någon som har tips på hur jag kan gå till väga för att få den att installeras?

Tacksam för svar.
    // Per

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@pallert 65345 wrote:

Hej!

Efter att ha jailbreakat min 3GS med nya spirit vill jag föra över alla mina nedladdade apps. Jag har installerat ******* och får synkningen att fungera för alla apps utom “Tomtom”. (Jag brukar alltså bara dra in mina apps till Itunes och låta programmet installera dem vid synkning).

En popup kommer upp och säger att “det saknas ledigt utrymme” men det gör det inte, jag har 3,8 GB ledigt.

– Någon som har tips på hur jag kan gå till väga för att få den att installeras?

Tacksam för svar.
    // Per

Om du provar att installera den först av alla appar?

Mvh

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Leker du med ********* får du skylla dig själv. Läs forumreglerna.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • The topic ‘Problem vid installation av apps’ is closed to new replies.