Problem vid uppdatering av Itunes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem vid uppdatering av Itunes

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 65

Jag har problem med att uppdatera iTunes, jag har i avsikt att uppdatera iphonen med ios4 men för att göra det krävs senaste iTunes, men när jag försöker uppdatera den kommer detta upp:

2cc06bbb.jpg

Vad göra ?? Att göra som det står lyckas jag inte med, kan jag avinstallera iTunes och tanka hem den senaste uran att bli av med min säkerhetskopiering ?? Skulle det hjälpa mig ? Eller finns det nåt lätta sätt ?:eek:

Tacksam…

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Avinstallerar du iTunes så raderas bara själva programet, alla din egna data, musik, bilder, inkl backuper – ja allt finns kvar. Se till att avinstallera i den ordning som beskrivs i FAQn i min signatur

Fluppen
    Member

Tack, men jag hittar inte beskrivningen i din FAQ ?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Seriöst………..?

Avinstallera/installera om iTunesOm du behöver installera om iTunes är Det viktigt att först radera alla spår av den tidigare/defekta iTunes installationen. För att lyckas med detta är det viktigt att avinstallera komponenterna i rätt ordning:
    Citat:
    1. iTunes
    2. QuickTime
    3. Apple Software Update
    4. Apple Mobile Device Support
    5. Bonjour
    6. Apple Application Support (finns i iTunes 9 eller senare)
    7. Reboot!

Fluppen
    Member

Seriöst ?? Ja !

Tack för hjälpen iaf ! Så jag behöver inte oroa mig för att min säkerhetskopiering försvinner ?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.