Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem?!
-
AuthorPosts
-
Jag fick ett tips av en medlem här på iphoneinfo att om iphonen hänger upp sig så kan man hålla inne home+sleep knappen i 10 sek, då startar telefonen om, och det har fungerat perfekt.
Men nu när jag gjorde det (höll inne sleep+home) så stannar iphonen upp vid apple loggan utan att gå vidare till menyn. Detta har pågått i cirka 10 min nu och då och då skakar den till två gånger :S
Vet någon varför detta händer?, Hur gör man? 🙂Skulle vara mycket tacksam om jag fick ett svar 🙂
Det verkar ha blivit något fel (ja jag vet, vilken reflektions förmåga).
Skriv om du vill veta hur du kan återställa…Det verkar ha blivit något fel (ja jag vet, vilken reflektions förmåga).
Skriv om du vill veta hur du kan återställa…Det verkar ha blivit något fel (ja jag vet, vilken reflektions förmåga).
Skriv om du vill veta hur du kan återställa…jag vet hur man återställer men det vill jag inte..
jag vet hur man återställer men det vill jag inte..
@fotbollskillen 17192 wrote:
Nehe, då får du väl skruva isär telefonen och ta bort batteriet och sedan sätta dit det igen. Alternativt sitta där och stirra på äpplet tills den självdör.
Nehe, då får du väl skruva isär telefonen och ta bort batteriet och sedan sätta dit det igen. Alternativt sitta där och stirra på äpplet tills den självdör.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.