Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Program för 3Gs
-
AuthorPosts
-
Hej alla glada och ni andra som blev utan 3Gs….
finns det nån som har tipps på program som utnytjar 3Gs grafik eller andra nyheter ?
letar även efter spel som går att spela mot andra iphoneägare. det pratades ju om att detta skulle komma i os 3.0….
Mvh
PeterTror inte att dom som sitter med en 3G känner så stor förlust.
Det är väl ingen skillnad på 3GS och 3G “grafik” ? Utan skillnaden är väl isåfall bara att på 3GS´en så går allt nå millisekund fortare.
Hej igen.
jo jag upplever en markant skillnad. har kvar min gamla 3g och har jämfört lite och allt startar på ca halva tiden vilket och bekrätas i detta testet på mac world. Så 3Gs känns mycket piggare o stabilare som 3g borde vart från början. eller rättare sagt… när jag skulle kolla en grej på den gamla luren så kändes den helt plötsligt seg som sirap. Har du inte tänkt att byta så ska du inte pilla på den nya, för den gamla kommer inte kännas lika kul efteråt 😎
Så bra är nya iPhone 3GS – MacWorld
dessutom är stödet för open gl uppdaterat från OpenGL ES 1.2till OpenGL ES 2.0 vilket tydligen ska göra rätt stor skillnad på grafik prestandan.
// Peter
Vad jag förstår så är det något liknande du är ute efter 🙂
SurrounDEAD iPhone Game
IMetal
Nearest Tube Augmented Reality App for iPhone 3GS from acrossairOch detta kan man spela med andra 😀
DrawRace iPhoneEtt tips är att “Subscribe” Appvee då dem gör reviews om mycket spel 🙂
@carpe 39445 wrote:
Tror inte att dom som sitter med en 3G känner så stor förlust.
Det är väl ingen skillnad på 3GS och 3G “grafik” ? Utan skillnaden är väl isåfall bara att på 3GS´en så går allt nå millisekund fortare.
Skillnaden som jag sätt i olika recensioner är den att 3GS startar upp appen och hämtar hemsidor etc snabbare! Skillnaden är ibland liten men också ibland rätt stor. Antar att det beror på hur resurskrävande appen är…
Men rent grafikmässigt är det ingen skillnad som du säger! 🙂
@turbotrojkan 39461 wrote:
Men rent grafikmässigt är det ingen skillnad som du säger! 🙂
Vad jag har förstått så ska spelen ändå “Få mer FPS” enligt tester av riktiga människor 🙂
@turbotrojkan 39473 wrote:
märks för en vanlig användare?
Ja folk har märk det, Några “stora” recensenter har sagt att dom märker det i tunga spel apps. 😀
Jag har själv ingen iPhone ( den är påväg 😡 ) så jag kan inte säga att det är så men har sett videos på Youtube. :laugh: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.