Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Program för status ikoner.
-
AuthorPosts
-
Hej, Finns det något gratis program till lockscreen som visar att ljudet är av, om man missat samtal,fått mail osv?
Lånar tråden
Batteriet som man brukar se när “knapplåstet” är på är borta. Tror det kan ha något med winterboard att göra men är inte säker. Har testat att tanka ett tema till batteriet men det funkade inte.
Eller ska där inte vara ett batteri? Jag har för mig det i alla fall. Det känns tomt utan det.
Lånar tråden
Batteriet som man brukar se när “knapplåstet” är på är borta. Tror det kan ha något med winterboard att göra men är inte säker. Har testat att tanka ett tema till batteriet men det funkade inte.
Eller ska där inte vara ett batteri? Jag har för mig det i alla fall. Det känns tomt utan det.
Lånar tråden
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.