Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Program från AppStore kraschar direkt?
-
AuthorPosts
-
När jag ska starta ett spel så går de ur efter 2 sekunder så man hamnar i menyn. Sågån som vet va som e felet ? Har provat återställa och starta om men inget funkar
Är det officiellt köpta från AppStore?
synca iphonen till datorn, tryck på “affär” kolumnen i överkanten på itunes sen auktorisera dator, skiv in app id och lösen sen okej. för mig kom de upp att datorn redan var auktisrerad men iaf jag tog sedan ur iphonen o syncade den igen, efter det funkade programmen
@willie_ 11288 wrote:
synca iphonen till datorn, tryck på “affär” kolumnen i överkanten på itunes sen auktorisera dator, skiv in app id och lösen sen okej. för mig kom de upp att datorn redan var auktisrerad men iaf jag tog sedan ur iphonen o syncade den igen, efter det funkade programmen
Hjälper inte för mig 🙁 Dessutom fryser iTunes när jag gör så 😡
Hände så för mig också. Då startade jag om iPhone och då fungerade allt som det skulle..
willie_s metod har löst det för mig och många andra – så det ska fungera 🙂
1. Synka iPhonen med datorn (iTunes)
2. Tryck på Affär-kolumnen i överkanten på iTunes och sedan på “Auktorisera dator”.
3. Mata in App-id samt ditt lösenord och sedan OK.
4. Klart!Förtydligade lite. Den metoden fungerar riktigt bra om man har AppStore-program som kraschar efter 1-2 sek.
@iPhoneinfo.se 11559 wrote:
willie_s metod har löst det för mig och många andra – så det ska fungera 🙂
1. Synka iPhonen med datorn (iTunes)
2. Tryck på Affär-kolumnen i överkanten på iTunes och sedan på “Auktorisera dator”.
3. Mata in App-id samt ditt lösenord och sedan OK.
4. Klart!Förtydligade lite. Den metoden fungerar riktigt bra om man har AppStore-program som kraschar efter 1-2 sek.
men funkar inte för mig… konstigt nog :confused:
Nu, efter att iTunes frös bnåra gånger o jag startade om telefonen 😛
Yeah, lösningen på detta problemet är alltid att stänga av och sätta på telefonen.
Hej! Jag har samma problem, inte ngt av appstoreprogrammen fungerar längre. Har testat att starta om, återställa, samt auktorisera datorn som nämnt ovan. Inget fungerar. Har även avinstallerat alla program och installerat de igen, då fungerade de ett tag men sen hände samma sak, har 2.0.2, jailbreak.
Någon som vet hur jag kan fixa detta? Jag har ju fanimej betalat för programmen!! de från installer och cydia fungerar! fan för appstore, bondfångare hela buntenHej! Jag har samma problem, inte ngt av appstoreprogrammen fungerar längre. Har testat att starta om, återställa, samt auktorisera datorn som nämnt ovan. Inget fungerar. Har även avinstallerat alla program och installerat de igen, då fungerade de ett tag men sen hände samma sak, har 2.0.2, jailbreak.
Någon som vet hur jag kan fixa detta? Jag har ju fanimej betalat för programmen!! de från installer och cydia fungerar! fan för appstore, bondfångare hela buntenHej! Jag har samma problem, inte ngt av appstoreprogrammen fungerar längre. Har testat att starta om, återställa, samt auktorisera datorn som nämnt ovan. Inget fungerar. Har även avinstallerat alla program och installerat de igen, då fungerade de ett tag men sen hände samma sak, har 2.0.2, jailbreak.
Någon som vet hur jag kan fixa detta? Jag har ju fanimej betalat för programmen!! de från installer och cydia fungerar! fan för appstore, bondfångare hela buntenFått flera ggr också, de som hjälpt mig då är att gå in i AppStore och hämta ett nytt gratis app så laddas de ner och installeras så fungerar de andra också efter det.
Skummt skummt.
Fått flera ggr också, de som hjälpt mig då är att gå in i AppStore och hämta ett nytt gratis app så laddas de ner och installeras så fungerar de andra också efter det.
Skummt skummt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.