Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Program från Appstore synkas inte
-
AuthorPosts
-
Hej
Installerade 3.0 här om dagen V7A341 och mina prog som jag har köpt på appstore synkas inte men ja kan gå in på app med min iphone och ta hem dom.
Någon som vet var det kan va ? är det V7A341 som spökar ?
Jag har 3.0 (7A431) och iTunes 8.2, och allt funkar för mej :confused:
Provat att välja att först inte synka apps, synka en gång, välja att synka apps och synka igen? 🙂
Jag har 3.0 (7A431) och iTunes 8.2, och allt funkar för mej :confused:
Provat att välja att först inte synka apps, synka en gång, välja att synka apps och synka igen? 🙂
Jag har 8.2 och 2.2.1 utan jailbrejk eller nåt,funkar fullständigt normalt.
Testa mekkes tips,kan hjälpa!Jag har 8.2 och 2.2.1 utan jailbrejk eller nåt,funkar fullständigt normalt.
Testa mekkes tips,kan hjälpa!Läs den där en gång till…
3.0 > 2.2.1 = apps failz.Läs den där en gång till…
3.0 > 2.2.1 = apps failz.@steffe 33497 wrote:
Testa mekkes tips,kan hjälpa!Men ja har inte 2.2.1 utan 3.0 V7A431
Mekk skall testa det sedan tack för tippset.
Du som har koll på de mesta inom iPhone kommer det eller finns det någon
leverans rapport till iphone ? när man skickat sms. Kollat runt lite på appstore men inte sett någon.@steffe 33497 wrote:
Testa mekkes tips,kan hjälpa!Men ja har inte 2.2.1 utan 3.0 V7A431
Mekk skall testa det sedan tack för tippset.
Du som har koll på de mesta inom iPhone kommer det eller finns det någon
leverans rapport till iphone ? när man skickat sms. Kollat runt lite på appstore men inte sett någon.iRealSMS stödjer notifikationssms i inställningar men den vanliga smsappen har inga synliga tecken på att stödja det.
Vänta på jailbreak bara.iRealSMS stödjer notifikationssms i inställningar men den vanliga smsappen har inga synliga tecken på att stödja det.
Vänta på jailbreak bara.iRealSMS stödjer notifikationssms i inställningar men den vanliga smsappen har inga synliga tecken på att stödja det.
Vänta på jailbreak bara.Finns inget “naturligt” sätt att få det, men som mossarelli sa så finns det i iRealSMS 🙂 Och det är enda sättet 😉
Finns inget “naturligt” sätt att få det, men som mossarelli sa så finns det i iRealSMS 🙂 Och det är enda sättet 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.