Program liknande Spotify?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Program liknande Spotify?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 24

Hej!

Jag har just nu spotify premium i min iPhone, där jag laddar ner spellistorna i offlineläge via Wi-Fi, och sedan lyssnar på dom utan att ta emot mobildata, vilket gör att det kostar ingenting. Jag har nu funderat på att skaffa Surfplus istället, för samma pris som spotify premium, 99kr/mån. Men då tänkte jag avsluta mitt spotifyabbonemang, eftersom att jag inte har råd med båda.

Så till min fråga; Finns det någon annan app som jag kan använda istället för spotify, som är helt gratis? Eller att det finns ett program som man kan ladda ner mp3 filer direkt i mobilen som man sedan kan spela upp med någon mediaspelare? Programmet kan få finnas i Cydia, för jag har jailbreaka min iPhone! 🙂

Valentine
    Member
    Post count: 182

lägg in musik ifrån datorn 🙂

ng0r
    Member

Jo det funkar ju alltid, men det är så himla jobbigt när man är i farten men vill ändå ha med sig den där nya låten 😉 jag lyssnar väldigt mycket på musik och lägger till nya låtar i min spotifylista väldigt ofta, så det var ett väldigt enkelt sätt att få det att funka!

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Mewseek funkar.
    Där kan du ladda ner massvis med musik. Förutsatt att du redan har betalat för musiken, för annars är det olagligt. 😉

ng0r
    Member

@iash 81912 wrote:

Mewseek funkar.
    Där kan du ladda ner massvis med musik. Förutsatt att du redan har betalat för musiken, för annars är det olagligt. 😉

Tackar! Behöver jag någon mediaspelare då? För tänker att iPod inte funkar? eller spelar programmet upp musiken själv? 🙂

imported_iAsh
    Member

@ng0r 81913 wrote:

Tackar! Behöver jag någon mediaspelare då? För tänker att iPod inte funkar? eller spelar programmet upp musiken själv? 🙂

Programmet kan spela upp musiken, och kan även lägga över album till iPoden, riktigt smidigt.

ng0r
    Member

Jag hittade ett annat program i Cydia, Grooveshark. Fungerar utmärkt!

imported_iAsh
    Member

@ng0r 81918 wrote:

Jag hittade ett annat program i Cydia, Grooveshark. Fungerar utmärkt!

Precis, men jag har för mig att det kostar 39kr/månaden

ng0r
    Member

Kanske är en trial jag provar nu då? Får se hur det fungerar..

Kekke
    Member
    Post count: 21

Grooveshark är nog det bästa efter Spotify.

Siva
    Member
    Post count: 25

Grooveshark är ok, har själv använt det ett tag nu men tycker ändå Spotify är så mycket bättre på flera områden att jag gick tillbaka till den igen.

Dock är det ju ett bra budget alternativ till Spotify, helt klart.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.