Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › ""Program" vill använda din nuvarande plats"
-
AuthorPosts
-
Vad menas med detta?
Tillåt inte eller OK kan man välja.
Kommer upp när man startat nått nytt program, både aps från clydia och appstore tillockmed kameran ibland.
Har inte märkt någon skilland ifall jag trycker tillåt inte eller OK..
/Mcom
om du väljer tillåt i t ex kameran så vet bilden var den är tagen, den tar alltså information från GPS och lägger in i bilden.. just det kallas Geo-taggning. bra att veta är att det inte kostar nåt..
om du väljer tillåt i t ex kameran så vet bilden var den är tagen, den tar alltså information från GPS och lägger in i bilden.. just det kallas Geo-taggning. bra att veta är att det inte kostar nåt..
Är det någon som vet om man använder något program för att kolla var korten är tagna för jag ser att när jag tar mina kort så sparas det en geotagg.
Är det någon som vet om man använder något program för att kolla var korten är tagna för jag ser att när jag tar mina kort så sparas det en geotagg.
Har för mig att Google-maps har stöd för geotaggning.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.