ProSwitcher – ny task manager

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone ProSwitcher – ny task manager

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4365

Många med mig jailbreakade för att kunna köra apps i bakgrunden. Nu finns en ny, riktigt lovande task manager tillgänglig, och den är gratis.

Wiki
    Video
    Repo

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Testade den för nån timme sen och den verkar väldigt buggigt (Vet är ju repo och det skall finnas buggar), ändå så tycker jag att den är bättre än multiflow. Hoppas på en uppdatering snart.

E-Minor
    Member
    Post count: 87

Den fungerar riktigt bra tycker jag. Glöm inte att installera libactivator också.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Safari krashade för mig men nu efter en reboot så funkar det bra.

Freebo
    Member

Glöm inte att detta är en tidig Beta. Ska bli intressant att se hur den utvecklas och eftersom den är open source så blir den enkel att modda

utalker
    Member
    Post count: 403

Tack för tipset. Men hur öppnar jag ProSwitch utan att behöva iconen? Dubbelklick på homebuttom fungerar inte och jag hittar ingen meny.

EDIT: Inställningarna fanns visst under inställningar 😀

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Funkar finfint! Tack! 😀

muffins
    Member
    Post count: 1906

Låter lovande detta. Blir att testa på det när en skarp version kommer ut.

Bergendahl
    Member
    Post count: 49

hur många olika sånna här apps finns det? vilket kör ni med? Har laddat ner Backgrounder men inte testa.

steffeiphone
    Participant

@bergendahl 49783 wrote:

hur många olika sånna här apps finns det? vilket kör ni med? Har laddat ner Backgrounder men inte testa.

Backgrounder är ju det bästa bakgrundsprogrammet.

För att kunna se sina aktiviteter i pRoSwitcher måste man ha backgrounder också för att kunna köra apps i bakgrunden 🙂

muffins
    Member
    Post count: 1906

@steffeiphone 49794 wrote:

För att kunna se sina aktiviteter i pRoSwitcher måste man ha backgrounder också för att kunna köra apps i bakgrunden 🙂

Där tappade mitt intresse för det trådskaparen ville informera oss om.
    Om backgrounder är obligatoriskt för att köra detta så håller jag mig enbart tillbakgrounder 🙂

perk
    Member
    Post count: 356

Hur trött blir ens iphone 3g av att köra det där?
    Har den gamla versionen av 3g och den är då fan inte snabb som det är idag..

steffeiphone
    Participant

@perk 49853 wrote:

Hur trött blir ens iphone 3g av att köra det där?
    Har den gamla versionen av 3g och den är då fan inte snabb som det är idag..

Den blir inte “trött” överhuvudtaget! 🙂

steffeiphone
    Participant

@muffins 49832 wrote:

Där tappade mitt intresse för det trådskaparen ville informera oss om.
    Om backgrounder är obligatoriskt för att köra detta så håller jag mig enbart tillbakgrounder 🙂

Den 22 December kom en update till proswitcher som gör att man inte behöver Backgrounder mer. Dubbelklick på home leder dig till springboard och din aktuella app sparas i Proswitcher.

Kom ihåg att ställ in ProSwitcher till dubbelklick under inställningar bara 🙂

Freebo
    Member

Wunderschön

steffeiphone
    Participant
    bozz
    Member
    Post count: 1199

Installerade ProSwitch idag och måste säga att jag är imponerad såhär långt! Flyter kanon.
    Märkte dock att när man installerar det från Cydia installeras även libactivator och backgrounder samtidigt (?). Så backgrounder verkar fortfarande behövas?

steffeiphone
    Participant

@bozz 50203 wrote:

Installerade ProSwitch idag och måste säga att jag är imponerad såhär långt! Flyter kanon.
    Märkte dock att när man installerar det från Cydia installeras även libactivator och backgrounder samtidigt (?). Så backgrounder verkar fortfarande behövas?

Ja det verkar så du 🙁

Men vad gör det? ProSwitcher är enligt mig en av de bästa Appsen/Utility man ska ha till sin iPhone 🙂

bozz
    Member
    Post count: 1199

@steffeiphone 50206 wrote:

Ja det verkar så du 🙁

Men vad gör det? ProSwitcher är enligt mig en av de bästa Appsen/Utility man ska ha till sin iPhone 🙂

Håller med till 105%! Är förvånad över att den även går så smooth (vad heter det på svenska haha?! )

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.