Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › ProSwitcher – ny task manager
-
AuthorPosts
-
Testade den för nån timme sen och den verkar väldigt buggigt (Vet är ju repo och det skall finnas buggar), ändå så tycker jag att den är bättre än multiflow. Hoppas på en uppdatering snart.
Den fungerar riktigt bra tycker jag. Glöm inte att installera libactivator också.
Safari krashade för mig men nu efter en reboot så funkar det bra.
Glöm inte att detta är en tidig Beta. Ska bli intressant att se hur den utvecklas och eftersom den är open source så blir den enkel att modda
Tack för tipset. Men hur öppnar jag ProSwitch utan att behöva iconen? Dubbelklick på homebuttom fungerar inte och jag hittar ingen meny.
EDIT: Inställningarna fanns visst under inställningar 😀
Funkar finfint! Tack! 😀
Låter lovande detta. Blir att testa på det när en skarp version kommer ut.
hur många olika sånna här apps finns det? vilket kör ni med? Har laddat ner Backgrounder men inte testa.
@bergendahl 49783 wrote:
hur många olika sånna här apps finns det? vilket kör ni med? Har laddat ner Backgrounder men inte testa.
Backgrounder är ju det bästa bakgrundsprogrammet.
För att kunna se sina aktiviteter i pRoSwitcher måste man ha backgrounder också för att kunna köra apps i bakgrunden 🙂
@steffeiphone 49794 wrote:
För att kunna se sina aktiviteter i pRoSwitcher måste man ha backgrounder också för att kunna köra apps i bakgrunden 🙂
Där tappade mitt intresse för det trådskaparen ville informera oss om.
Om backgrounder är obligatoriskt för att köra detta så håller jag mig enbart tillbakgrounder 🙂Hur trött blir ens iphone 3g av att köra det där?
Har den gamla versionen av 3g och den är då fan inte snabb som det är idag..@muffins 49832 wrote:
Där tappade mitt intresse för det trådskaparen ville informera oss om.
Om backgrounder är obligatoriskt för att köra detta så håller jag mig enbart tillbakgrounder 🙂Den 22 December kom en update till proswitcher som gör att man inte behöver Backgrounder mer. Dubbelklick på home leder dig till springboard och din aktuella app sparas i Proswitcher.
Kom ihåg att ställ in ProSwitcher till dubbelklick under inställningar bara 🙂
Version 1.0 ute nu!
Installerade ProSwitch idag och måste säga att jag är imponerad såhär långt! Flyter kanon.
Märkte dock att när man installerar det från Cydia installeras även libactivator och backgrounder samtidigt (?). Så backgrounder verkar fortfarande behövas?@bozz 50203 wrote:
Installerade ProSwitch idag och måste säga att jag är imponerad såhär långt! Flyter kanon.
Märkte dock att när man installerar det från Cydia installeras även libactivator och backgrounder samtidigt (?). Så backgrounder verkar fortfarande behövas?Ja det verkar så du 🙁
Men vad gör det? ProSwitcher är enligt mig en av de bästa Appsen/Utility man ska ha till sin iPhone 🙂
@steffeiphone 50206 wrote:
Ja det verkar så du 🙁
Men vad gör det? ProSwitcher är enligt mig en av de bästa Appsen/Utility man ska ha till sin iPhone 🙂
Håller med till 105%! Är förvånad över att den även går så smooth (vad heter det på svenska haha?! )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.