Quickoffice Files hur lägger jag över filer?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Quickoffice Files hur lägger jag över filer?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 300

Det här är ju helt sjukt. Börjar bli riktigt jävla trött på iPhone att man inte kan lägga över valfria filer. Idiotiskt.

Köpte därför Quickoffice Files för sju kronor (rea) men hur ända in i glödheta h-e gör jag för att få över filerna till telefonen? Slänger snart ut skiten. Telefonen hittar nätverket men jag hittar inte telefonen i datorn. Får jag inte in filerna i luren så har jag liksom ingen nytta av programmet. Det är ju helt sjukt att det ska vara så svårt att kunna få in helt vanliga filer på telefonen. Fattar överhuvudtaget inte varför Apple ska vara så förbannat korkade.

jasifil
    Member

Så nu har jag lugnat ner mig lite.:P Ingen som har några tips på hur jag ska kunna få över filer till iPhonen?

tobias.flood
    Member
    Post count: 60

Fick det inte heller att fungera via nätverket. Så jag skickade dem via mail istället. Gick att göra det i Quickoffice (den “stora”), så jag vet inte om det går i Quickoffice files… Men, så gjorde jag i alla fall.

jompao
    Member
    Post count: 456

Kör med Documents To Go och det är smidigt att synka mappar och filer med datorn över wifi. Enkelt att få att funka. Man kna även ställa in så att nya dokument i en mapp synkas automatiskt. Lätt att bifoga filer med e-post. Köpte när programmet introducerades.

jouh
    Member
    Post count: 69

Testade just Quickoffice. Funkade finfint att både ladda upp och ladda ner filer från iphone. Bara att mata in lurens ip följt av :4242 i browsern så får du upp fillistan…

jasifil
    Member

@jouh 41355 wrote:

Testade just Quickoffice. Funkade finfint att både ladda upp och ladda ner filer från iphone. Bara att mata in lurens ip följt av :4242 i browsern så får du upp fillistan…

Ja jävlar. Nu funkade det. Helt otroligt. Har slitit med detta en hel kväll utan att lyckas. Bra, tack för det!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.