Qwasipad – får det inte att fungera!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Qwasipad – får det inte att fungera!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej!

Jag har installerat alla program man ska (bonjour och klienten som krävs) samt konfigruerat ett ad hoc nätverk och öppnat port 5999 (testat att stänga av brandväggen också).
    Jag hittar ad hoc nätverket i min iPhone, men det går inte att ansluta. Det står: “Kunde inte ansluta till “.
    Jag har gjort precis som det står att man ska göra. Kanske missat något som är tänkt att vara självklart… 😛

Hjälp mig snälla! Betalade hela 22 kr för denna appen!!

snook
    Member
    Post count: 2190

*Flyttar till rätt forumdel*

snook
    Member

snook
    Member

Al3x
    Member
    Post count: 272

Vet inget om den appen då jag inte har den, om det inte alls skulle funka så köp wifitouchpad istället. Funkar perfekt! Bara att ladda ner ett program till datorn, man behöver inte skriva in någon inställning.

Al3x
    Member

Vet inget om den appen då jag inte har den, om det inte alls skulle funka så köp wifitouchpad istället. Funkar perfekt! Bara att ladda ner ett program till datorn, man behöver inte skriva in någon inställning.

Al3x
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.