Radera filer från iPhone – hur?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Radera filer från iPhone – hur?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

tjenare, jag undrade bara hur man raderar filmer och bilder och musik och sånt?:rolleyes:
    Har aldrig haft nån grej från apple så jag vet inte hur deras grejer är, vissa kanske tycker att jag är “hjärndöd” nu… men jag kan min gamla telefon utantill och jag håller på att lära mig iphone 3G nu…
    som sagt så hittar jag ingen “radera” knapp som man kan klicka på…

Snälla hjälp mig =)

Jezper
    Member
    Post count: 136

Musik, bilder, videos och podcasts administrerar du ifrån iTunes. Koppla telefonen till datorn och den dyker upp i iTunes, där har du flikar för de olika sakerna du kan synca. Där väljer du vad/hur du vill synca.

DeaglarN
    Member

okej, men kan jag se alla sakerna då?

Jezper
    Member
    Post count: 136

Hur menar du? På telefonen? I iTunes?

CyberTron
    Member
    Post count: 383

@jezper 12292 wrote:

Musik, bilder, videos och podcasts administrerar du ifrån iTunes. Koppla telefonen till datorn och den dyker upp i iTunes, där har du flikar för de olika sakerna du kan synca. Där väljer du vad/hur du vill synca.

och om man valt att synca musik/filmer manuellt så kan man bara göra ett “svep åt höger” för att ta bort en film, dock fungerar inte detta på musik så¨vitt jag sett.

pettersson206
    Member
    Post count: 34

Filmer kan du radera direkt från Iphone. Det är bara gå in på ipoden.. klicka på vidoes och dra från vänster till höger på filmen du vill ta bort.(bara på namnet)

DeaglarN
    Member

aa det visste jag om, kom åt en film idag och så stog de radera, så jag försökte klura ut hur jag gjorde så kom jag äntligen på det, men nu vet jag hur man gör! tack för hjälpen allesammans! 😉

paulaklee
    Member
    Post count: 2

JAg har lagt in ljudböcker, lyssnat klart och vill radera filerna men de ör gråa och gpr inte att komma åt… Hur gör jag?

Tacksam för hjälp!

/K

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@paulaklee 62456 wrote:

JAg har lagt in ljudböcker, lyssnat klart och vill radera filerna men de ör gråa och gpr inte att komma åt… Hur gör jag?

Tacksam för hjälp!

/K

Har du valt “Hantera musik och videor manuellt” i iTunes? Annars måste du synka bort dem.
    HT1202_2-sv.png

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.