Radera iPhone app i telefonen?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Radera iPhone app i telefonen?

Viewing 24 posts - 1 through 24 (of 24 total)
  • Author
    Member
    Post count: 201

Hur raderar man iPhone app direkt i telefonen?

steffe
    Member
    Post count: 2452

Titta i bruksanvisningen eller sök i forumet!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Titta i bruksanvisningen eller sök i forumet!

oakeey
    Member
    Post count: 118

Som ovan.. men du håller inne fingret på appen tills den börjar blinka. Tryck på X. Klart!

oakeey
    Member

Som ovan.. men du håller inne fingret på appen tills den börjar blinka. Tryck på X. Klart!

Kungen
    Member
    Post count: 985

Går inte ta bort den, men den går att gömma med SBsettings/bossprefs 🙂

Kungen
    Member

oakeey
    Member

@kungen 23691 wrote:

Vad??

oakeey
    Member

@kungen 23691 wrote:

Vad??

Minglarn
    Member
    Post count: 343

@kungen 23691 wrote:

Men då är det ett program som följer med iPhonen… Vad är det för app du försöker att ta bort?

Minglarn
    Member
    Post count: 343

@kungen 23691 wrote:

Men då är det ett program som följer med iPhonen… Vad är det för app du försöker att ta bort?

Kungen
    Member

Ahh, mitt huvud är inte på topp idag, trodde du ville tä bort phone. app. Sorry:(

Kungen
    Member

Ahh, mitt huvud är inte på topp idag, trodde du ville tä bort phone. app. Sorry:(

Pear
    Member
    Post count: 322

Som kungen säger, alla funktioner går att gömma om du hämtar SBsettings eller BossPrefs från Cydia, då ser du inte funktionen men den finns kvar i telefonen ändå (om det är en standard funktion).

Är de av dig tillagd app så är de bara låta ikonerna börja vobbla å trycka X –> radera

Pear
    Member
    Post count: 322

Som kungen säger, alla funktioner går att gömma om du hämtar SBsettings eller BossPrefs från Cydia, då ser du inte funktionen men den finns kvar i telefonen ändå (om det är en standard funktion).

Är de av dig tillagd app så är de bara låta ikonerna börja vobbla å trycka X –> radera

jompao
    Member
    Post count: 456

Tycker själv det är enklast att radera program i iTunes och sedan synka, välj då att inte kopiera över program från iPhone när frågan kommer upp.

jompao
    Member

Tycker själv det är enklast att radera program i iTunes och sedan synka, välj då att inte kopiera över program från iPhone när frågan kommer upp.

Kungen
    Member

@jompao 23928 wrote:

Wtf, palla synka! Måste ju vara 100 ggr enklare att bara trycka på krysset vilket jag skulle uppskatta till ca 3 sek. Synka tar ju en jävulsk tid då den måste lägga in allt på nytt även om man bara tar bort 1 program.. 🙂

Kungen
    Member

@jompao 23928 wrote:

Wtf, palla synka! Måste ju vara 100 ggr enklare att bara trycka på krysset vilket jag skulle uppskatta till ca 3 sek. Synka tar ju en jävulsk tid då den måste lägga in allt på nytt även om man bara tar bort 1 program.. 🙂

jompao
    Member

@kungen 23934 wrote:

Att just synka med datorn är ju hela vitsen för min del.

jompao
    Member

@kungen 23934 wrote:

Att just synka med datorn är ju hela vitsen för min del.

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Sätt fingret på ikonen för applikationen och börja skaka med fingret försiktigt. Alla ikoner börjar skaka automatiskt så kan du bara klicka X så är det klart! 😀

Kungen
    Member

@steffeiphone 24465 wrote:

Sätt fingret på ikonen för applikationen och börja skaka med fingret försiktigt. Alla ikoner börjar skaka automatiskt så kan du bara klicka X så är det klart! 😀

oakeey wrote:

Du tror inte trådkaparen är nöjd med det svar som oakeey gav?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@kungen 24468 wrote:

Du tror inte trådkaparen är nöjd med det svar som oakeey gav?

Ok förlåt Mr.Polis

Viewing 24 posts - 1 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.