Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › "råkat" uppdaterat min 2g till 3.1.2 – nu då?
-
AuthorPosts
-
Hur ska jag lyckat bli av med det här? Finns det något att göra? i så fall vad?
antar att du sörjer över att ditt baseband blev uppdaterat o du kan inte ringa med din telefon igen. det är bara att vänta på att dev team lyckas med att låsa upp det nya, om du har tur kan du nedgradera ditt baseband med fuzzyband (via cydia) men ha inte stora förhoppningar på det.
@pongo 44934 wrote:
antar att du sörjer över att ditt baseband blev uppdaterat o du kan inte ringa med din telefon igen. det är bara att vänta på att dev team lyckas med att låsa upp det nya, om du har tur kan du nedgradera ditt baseband med fuzzyband (via cydia) men ha inte stora förhoppningar på det.
Jag kan inte göra nånting förut ringa nödsamtal 🙁 Eller ansluta den till itunes 🙁
jag verkar ha samma svar på allt nu mera ^^
installera custom aktiverat, så slipper du det där sos samtal endast och du kan koppla in den till itunes.Kan du inte göra en fabriksupplåsning för typ 300:- hos operatören luren är köpt ifrån? Det går ju på 3G och 3GS, så 2G borde väl vara samma sak? 300 skulle jag lätt betala för att kunna låsa upp den helt utan mjukvara. Så slipper man krångla med yellowsnow eller dylikt för att kunna ringa.
miche, funkar det verkligen? 2G blev aldrig lanserad här i sverige, så finns ingen original operatör här i sverige som han kan vända sig till..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.