Räkna antalet skickade sms?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Räkna antalet skickade sms?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 9

Tjena. Händer att man ibland överstiger sina fria sms. En funktion som då skulle underlätta är en smsräknare som visar hur många sms man har skickat totalt / under en period. Jag vet att det finns om man har jailbreakat, men finns det ingen till “vanliga”?

NevamiZ
    Member
    Post count: 56

@akkka 55556 wrote:

Tjena. Händer att man ibland överstiger sina fria sms. En funktion som då skulle underlätta är en smsräknare som visar hur många sms man har skickat totalt / under en period. Jag vet att det finns om man har jailbreakat, men finns det ingen till “vanliga”?

smscounter i cydia 😀

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@akkka 55556 wrote:

Här skulle man vilja säga “There’s an app for that!” men det finns ingen app för det… inte så länge du håller dig från att jailbreaka

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@freebo 55569 wrote:

Här skulle man vilja säga “There’s an app for that!” men det finns ingen app för det… inte så länge du håller dig från att jailbreaka

Verkligen märkligt att det inte gör det. Så många som vill ha en sådan app.
    Måste finnas en anledning.

utalker
    Member
    Post count: 403

@thian 55604 wrote:

Verkligen märkligt att det inte gör det. Så många som vill ha en sådan app.
    Måste finnas en anledning.

Skulle inte förvåna mig om apple har ett avtal med AT&T som förbjuder dem att räkna sms. Allt för att maximera AT&Ts vinst.

Nja, kanske lite långsökt, men vem vet?

Akkka
    Member
    Post count: 9

@nevamiz 55567 wrote:

smscounter i cydia 😀

Har hört att det programmet ska vara lite struligt, eller det är bara en myt 🙂 ?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.