Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Rebel sim återförsäljare i Stockholm
-
AuthorPosts
-
Hello
Nu har jag köpt en iphone men behöver finna någon butik i stockholm som säljer Rebel sim.
Någon som kan hjälpa mig kanske?
Ha det fint
Josef
beställ på tradera.se
Iphone 3G v 2.2.1 upplåsning! 1 ÅR FRI OMPROG på Tradera. Övrigt |kostar 179 med fri uppdatering… ifall du tänker uppgradera sen till 3.0
För en månad sedan gick jag runt i Stockholm en hel eftermiddag och letade efter ställen som kunde låsa upp min nyinköpta iPhone. Ingen kunde.
Då jag frågade efter RebelSim svarade dom att dom inte sålde sådana längre eftersom dom inte fungerade. (Om jag fattade dom rätt var det så många kunder som hade kommit tillbaka och klagat eftersom dom inte fungerar fullt ut.)
/ Michael
@6295gl 32797 wrote:
För en månad sedan gick jag runt i Stockholm en hel eftermiddag och letade efter ställen som kunde låsa upp min nyinköpta iPhone. Ingen kunde.
Då jag frågade efter RebelSim svarade dom att dom inte sålde sådana eftersom dom inte fungerade. (Om jag fattade dom rätt var det så många kunder som kom tillbaka och klagade eftersom dom inte fungerar fullt ut.)
/ Michael
ok, det en hel del som inte gillar fakesim, även jag!!
men det e ännu det enda sättet o låsa upp en 2.2.1 iPhone
hittills har ja beställt 3 RebelSim och den 4:de e på väg…”till mig och mina vänner”
följer du guiden hur man installerar den så ska du va lika nöjd som jag är…PS: fungerar inte med 3tre
Fungerar enbart om du har möjligheten att köra via 2G nätet….
Om man läser lite på RebelSIMs hemsida (som QeuDee gjort :P) så finns exakta instruktioner för hur man får RebelSIM att funka, både med 2G och 3G 😀
Joo,men det kan taska sig ibland även om man följer guiden
Jag tänkte bara döda ryktet om att det inte går att använda RebelSIM med 3G 😉 Bara man vet hur man ska göra 😀
Är nog rena lotteriet det där. Oavsett om man följer alla steg till punkt och pricka eller inte.
Ja nu hittade man ju lite mer info som jag aldrig läst om …
http://rebelsimcard.com/virtu/images/documents/product-usage-guide.pdf
ska försöka, även om jag inte har rebelkort, att få igång mitt 3g… är på jobb så måste låna nån annans telefon
Nja jag får comviqs 2g nät bara… inte så att jag egentligen bryr mig överdrivet mkt men visst skulle det vara nice med 3g istället …
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.