Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Rebelsim eller Turbo Sim?
-
AuthorPosts
-
Rebelsim eller Turbo Sim? Vilket funkar bäst? Trött på att inte kunna använda min iphone 3glängre…
Skulle tro att båda är ungefär lika dåliga,byt operatör istället!
steffe, det var inte riktigt det han frågade efter.
jag vill gärna höra om någon har tips.
Ännu en tråd om ditt problem? Denna, liksom dina andra lär låsas
Vad jag vet så funkar fakeSims aldrig bra, men att RebelSIM funkar bäst… 😉
Lät lite bättre ja 😛 .RebelSim är nog det som krånglar minst antal dagar i veckan. Och sen går ingen utav dom att lita för 5öre på.
Mitt i Smartphone funkar(de) utmärkt, men tyvärr håller sig inte 3gn jättelänge ;(
Varför Så Aggressiva Mot Rebelsim ?????????????????????????????? :(:(:(:(:(
QueDee, har ditt fungerat felfritt? Har för mig att du skrev i någon tråd att du hade problem, att du inte kunde köra 3G eller nå liknande.
@carpe 31189 wrote:
QueDee, har ditt fungerat felfritt? Har för mig att du skrev i någon tråd att du hade problem, att du inte kunde köra 3G eller nå liknande.
aa för mitt tele2 simkort e 2G !! det va trögt att ja råka sätta på 3G…
följer man guiderna så funkar det felfritt, även om det mindre bra än den MÄKTIGA YELLOWSN0W!!!!Och om man har fel baseband och bootloader så är yellowsnow inte aktuellt.
Vill man då ha en så gott som problemfri telefon så är man tyvärr tvungen att hålla sig till den operatör som den är låst till.
Visst,det finns enstaka fall där fakesims har fungerat,men oftast börjar dom krångla mer eller mindre.
Har själv telia utan upplåsning och har aldrig haft de problem som förekommer med fakesim.Faktum är att min telefon har funkat bra i 8 månader sånär som ett pajat batteri när den råkade bada i en pilsner.Unrdar om iPhone Café har något “nytt” kort. Ser på deras hemsida att dom har lagt till information i går.
/ Michael.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.