Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Redsn0w eller Sn0wbreese som JB
-
AuthorPosts
-
Hej!
Sitter i dagsläget med en IP4 som är jailbreakad på ios4.1 och är i dagsläget inte i behov av unlock. Är lite sugen på att uppgradera samt rensa luren för att få den lite snabbare. Undrar om det är någon skillnad på dessa jailbreak såsom funktioner eller begränsningar. Vad har ni för synpunkter/rekommendation? Vet att det går att bevara BB med sn0wbreese men som sagt så behöver jag inte unlock
Finns det någon anledning att uppgradera baseband? Typ nya eller bättre drivrutiner till luren? Eller är det bara Apples sätt att täppa till hål för att låsa upp luren?:confused:@kalle99 90231 wrote:
Hej!
Sitter i dagsläget med en IP4 som är jailbreakad på ios4.1 och är i dagsläget inte i behov av unlock. Är lite sugen på att uppgradera samt rensa luren för att få den lite snabbare. Undrar om det är någon skillnad på dessa jailbreak såsom funktioner eller begränsningar. Vad har ni för synpunkter/rekommendation? Vet att det går att bevara BB med sn0wbreese men som sagt så behöver jag inte unlock
Finns det någon anledning att uppgradera baseband? Typ nya eller bättre drivrutiner till luren? Eller är det bara Apples sätt att täppa till hål för att låsa upp luren?:confused:Snowbreeze rekomenderas starkt! redsnow är dålig
Sn0wbrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rekommenderar jag också. Michet stabild 🙂
Jag tycker du ska uppdatera till 4.3.1. Jag gjorde det igår sen körde jag JB på det. Redsn0w då alltså. Funkar felfritt tills nu i alla fall. Jag hade heller inget behov av att köra unlock det var därför jag uppdaterade för att själva 4.3.1 känns stabilare och har lite mer funktioner. Jag också 4.1 med Greenp0ison.
Har alltid använt Sn0wbrrrrrrrrr och har ALDRIg haft problem med vare sig tapp av 3g nät, WIfi, drar mkt batteri eller nåt. Mkt stabilt. Nu har ju 2.5 kommit ut också. har både på min Ipad och 3gs
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.