Front page › Forums › Övriga ämnen › Redsn0w
-
AuthorPosts
-
Tänkte bara skapa en tråd för redsn0w. Diskutera! vad tror ni det är?
Jag tror det är en jailbreak för ipod touch 2G, jag är nog inte den ända 😛
Btw, dom har uppdaterat bilden nu också! redsn0w.comDe e ipod touch 2G dom ska jailbreaka 99,9% säker på de
De e ipod touch 2G dom ska jailbreaka 99,9% säker på de
ojj 😀 den bilden gör ju en 100% säker! hur f*n har du (eller var det du) lyckats klura ut det? men vad har den förra bilden med det och göra?
ojj 😀 den bilden gör ju en 100% säker! hur f*n har du (eller var det du) lyckats klura ut det? men vad har den förra bilden med det och göra?
Det är inte han som kommit på det då det står på ett annat språk.
Kanske någon som har en ipod utan “skal” hemma och har kollat?Det är inte han som kommit på det då det står på ett annat språk.
Kanske någon som har en ipod utan “skal” hemma och har kollat?@Käraste 23071 wrote:
Kanske någon som har en ipod utan “skal” hemma och har kollat?ja tänkte inte på att det står på nåt annat spårk 😛
@Käraste 23071 wrote:
Kanske någon som har en ipod utan “skal” hemma och har kollat?ja tänkte inte på att det står på nåt annat spårk 😛
nej de e inte jag som har gjort bilden, men även en från dev team har bekräftat att de handlar om ipod touch 2G
nej de e inte jag som har gjort bilden, men även en från dev team har bekräftat att de handlar om ipod touch 2G
Oo 😀 najsigt! någom som vet något om någon release?
varför blir alla så intresserade av 2g? vad har den som inte 3G har?
varför blir alla så intresserade av 2g? vad har den som inte 3G har?
@Äppelphone 23083 wrote:
Dev-Team har sagt att dom gjorde ett misstag att sätta ETA för yellowsn0w, så dom säger inte när jailbreak för iPod touch 2G kommer.
Och dom säger även att dom har en bra bit kvar.
@Äppelphone 23083 wrote:
Dev-Team har sagt att dom gjorde ett misstag att sätta ETA för yellowsn0w, så dom säger inte när jailbreak för iPod touch 2G kommer.
Och dom säger även att dom har en bra bit kvar.
Åå craaap
Åå craaap
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.