Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPad › Tillbehör › Rekomenderar PHILIPS Ipadväska.
-
AuthorPosts
-
Tjena.
Ville bara dela med mig av Philips folio Ipadväska, har kört med den nu i två veckor, den skyddar bra och paddan passar perfekt i väskan. Att sitta och surfa eller skriva med paddan i högt läge fungerar skitbra, dessutom perfekt vinkel att kolla film. Väskan blir ruggigt stabil i högt läge.
Enda nackdelen jag upptäckt är att man inte kan ha paddan ståendes med lutandes bakåt i vinkel som man tex vill ha den i Spotify.
Priset 399 kr är billigt.
Jag köpte min här:
iPad läderfodral | | Philips Folio-stativ iPad[IMG]http://www.ipadshoppen.se/images/products/ipad-laderfodral/philips_folio1l.jpg?osCsid=a3phiinrmv4cf6e2e8aeo3drg6[/IMG]
Efter din rekommendation beställde jag också en då du skrev att det gick bra att sitta med den i högt läge, och jag är supernöjd. Köpte den mest för att kunna sitta och “jobba” på den i högt läge när man sitter vid ett bord eller liknande, och den gör sitt jobb utmärkt.
Rekommenderas!
Efter din rekommendation beställde jag också en då du skrev att det gick bra att sitta med den i högt läge, och jag är supernöjd. Köpte den mest för att kunna sitta och “jobba” på den i högt läge när man sitter vid ett bord eller liknande, och den gör sitt jobb utmärkt.
Rekommenderas!
Den vill jag känna på 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.