Rekomenderar PHILIPS Ipadväska.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPad Tillbehör Rekomenderar PHILIPS Ipadväska.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 65

Tjena.

Ville bara dela med mig av Philips folio Ipadväska, har kört med den nu i två veckor, den skyddar bra och paddan passar perfekt i väskan. Att sitta och surfa eller skriva med paddan i högt läge fungerar skitbra, dessutom perfekt vinkel att kolla film. Väskan blir ruggigt stabil i högt läge.

Enda nackdelen jag upptäckt är att man inte kan ha paddan ståendes med lutandes bakåt i vinkel som man tex vill ha den i Spotify.

Priset 399 kr är billigt.
    Jag köpte min här:
    iPad läderfodral | | Philips Folio-stativ iPad

[IMG]http://www.ipadshoppen.se/images/products/ipad-laderfodral/philips_folio1l.jpg?osCsid=a3phiinrmv4cf6e2e8aeo3drg6[/IMG]

7993885102.jpg

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Efter din rekommendation beställde jag också en då du skrev att det gick bra att sitta med den i högt läge, och jag är supernöjd. Köpte den mest för att kunna sitta och “jobba” på den i högt läge när man sitter vid ett bord eller liknande, och den gör sitt jobb utmärkt.

Rekommenderas!

iPhoneinfo.se
    Member

Efter din rekommendation beställde jag också en då du skrev att det gick bra att sitta med den i högt läge, och jag är supernöjd. Köpte den mest för att kunna sitta och “jobba” på den i högt läge när man sitter vid ett bord eller liknande, och den gör sitt jobb utmärkt.

Rekommenderas!

Fluppen
    Member

Kul att du är lika nöjd som jag 🙂

Fluppen
    Member

iPhoneinfo.se
    Member

@fluppen 86830 wrote:

Ja, helt klart underlättat när jag arbetar på min iPad. Och det för en billig peng 🙂

samuel.lindberg
    Member
    Post count: 16

Den vill jag känna på 🙂

Fluppen
    Member

Det gör du helt rätt i, lite svårt att göra det över nätet bara 😉

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.