Rekordsnabb död av iphone pga IOS 4.0

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Rekordsnabb död av iphone pga IOS 4.0

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej!
    Som jag väntat på min iphone 3GS som blev rejält försenad från telia. Idag fick jag den äntligen. Jag hann bara registrera den innan problemen började. itunes frågade om jag ville uppdatera till IOS 4.0. Varför inte tänkte jag och tryckte på ja. Uppdateringen laddades ner men när det var klart kom det upp ett felmeddelande och iphonen blev helt svart förutom att ett vitt äpple syntes i mitten. Inget hände vad man än tryckte på. Itunes kände heller inte av den. Efter att jag kollat apples supportsida provade jag att hålla in start och hemknappen samtidigt i 10 sek och då fick den liv igen. Fick sedan återställa den helt och hållet så nu verkar den fungera, men det är minst sagt anmärkningsvärt att apples egen uppdatering inte funkar på en helt splitter ny telefon. Funkar IOS 4.0 överhuvudtaget? Verkar va sjukt många som får problem.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Det räcker att din dator har ett fel i sig så “glömmer” den en kod eller en sträng som sätter en iPhone i vitskärmsläget.

Så länge du kan använda mobilens knabbtryckningar för att återställa den ska du inte oroa dig. När din iPhone inte reagerar på någonting, då är det läskigt.

iOS 4.0 funkar alldeles utmärkt. Även om många får problem så är det ett problem de får en gång och sen vet de hur de ska hanskas med problemen.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.