Repor och flottig skärm på iPhone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Repor och flottig skärm på iPhone?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej!

Trevligt forum 🙂

Det är så här att jag har haft min iPhone ett tag och den har blivit lite repig.

Framför allt metall-listen runt skärmen, antar att det är p.g.a jeans-tyget i byxorna.

Sen så blir skärmen flottig/smutsig så fort när man har börjat pilla med den lite, den är ju så fin så man måste putsa dom flottiga fingeravtrycken hela tiden.

Fler som upplever detta, och har en bra och billig lösning till detta? 😀

Tack.

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Tja!

Ja, jag har också upplevt det där. Min metall-list är också ganska repad.

Skärmen blir sjukt fort flottig… tyvärr. Därför bör man köpa en skyddsfilm till den.

Finns att köpa billigt här: http://www.screenguard.se/skyddsfilm-till-iphone-p-580.html

Frukostfrillan
    Member
    Post count: 11

Fodral? Är väl en lösning på detta?

Någon som har någont bra å slimmat fodral som inte gör Iphonen jätte mycket större?
    Som ni provat på eran iPhones?

Venom
    Member
    Post count: 1

Tjena,

kolla mina bilder under “Bilder på din iPhone” tråden. Sidan 3, köpte ett iSkin Revo fodral samtidigt som jag köpte telefonen förra veckan. Sitter riktigt fint och har en skön känsla, lite dyrt dock :S, kostade $40 i USA.

/Mashi

doiz
    Member
    Post count: 8

Ett jättebilligt förslag är ju att du går in till närmaste Optiker och säger att du har tappat din glasögonduk. Då brukar dem i alla fall ge mig en (de 2 gångerna jag frågat) och den lär fungera fint till att damma av skärmen med 🙂

Dock inte så sexigt kanske, men kostnadsfritt och smidigt!

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@doiz 846 wrote:

Ett jättebilligt förslag är ju att du går in till närmaste Optiker och säger att du har tappat din glasögonduk. Då brukar dem i alla fall ge mig en (de 2 gångerna jag frågat) och den lär fungera fint till att damma av skärmen med 🙂

Dock inte så sexigt kanske, men kostnadsfritt och smidigt!

Det följer med en sådan duk med iPhonen 😀

mackans
    Member
    Post count: 20

Jag köpte ett skydd på apple store för circa 30$ vilket var ganska onödigt då jag såg flera olika killar på gatan som sålde liknande skydd för 7$

bara ett litet tips till er som är i USA och kanske ska köpa ett 🙂

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.