Restore av Applikationer efter Jailbrake

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Restore av Applikationer efter Jailbrake

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Undrar om någon har ett smart sätt att restora applikationer från tidigare AppStore som finns i Backup/Sync i itunes efter man Jailbreakat telefonen. Firmware 2.0.2

Har inte testat om man kopplar på Jailbreak/telefonen i iTunes och bara synkar och kan få sina gammla köpta applicationer tillbaks i Jailbrake versionen ? Någon som har feedback om detta eller ett annat smart sätt att göra det på istället för att ladda ner alla program från början 🙁

Har lite trassel just nu med min Vista där av kan jag inte testa 😡

h4gen
    Member
    Post count: 8

Testa att gå in i recoverymode(dra ut iPhonen, stäng av iPhone, håll in homeknappen medans du pluggar i iPhonen igen) och återställ telefonen. Efter återställningen, drar du ur den och sätter i den igen. Istället för att välja “ny iPhone” väljer du restore från backup. Om det inte är det du har problem med vet jag inte.

Lindhardsen
    Member
    Post count: 304

@iphonzo 10210 wrote:

Undrar om någon har ett smart sätt att restora applikationer från tidigare AppStore som finns i Backup/Sync i itunes efter man Jailbreakat telefonen. Firmware 2.0.2

Har inte testat om man kopplar på Jailbreak/telefonen i iTunes och bara synkar och kan få sina gammla köpta applicationer tillbaks i Jailbrake versionen ? Någon som har feedback om detta eller ett annat smart sätt att göra det på istället för att ladda ner alla program från början 🙁

Har lite trassel just nu med min Vista där av kan jag inte testa 😡

Efter att jag jailbreakede min Iphone, var det bara att synka Itunes/Iphone, så var applikationerna tillbaka.
    Fungerar inte det för dig?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.