Ringa gratis med Fring?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ringa gratis med Fring?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 30

Jag har läst en del på nätet om att Fring ska vara gratis att ringa med, och då tänker jag först och främst på den hackade versionen över 3g nätet.
    Men skype är garanterat inte gratis om man vill ringa till en annan mobiltelefon, och med de sökningar jag har gjort på nätet på Voip så har jag inte heller hittat någon gratistjänst.

Så frågan är väldigt kortfattande.
    Kan man ringa gratis via Fring till andra mobiler eller icke?
    och om det går, så ge mig gärna en länk hur man gör det =)

Tack på förhand

Luman
    Member
    Post count: 43

Ringa gratis till mobiltelefoner kommer vi nog aldrig kunna, Dock skulle det vara riktigt skönt med en tjänst som gjrode att man ringde billigare!

Luman
    Member
    Post count: 43

Ringa gratis till mobiltelefoner kommer vi nog aldrig kunna, Dock skulle det vara riktigt skönt med en tjänst som gjrode att man ringde billigare!

wariorman
    Member
    Post count: 87

det funkar inte. trodde det också och ringde till syrien och jag fick räkning på 1000

wariorman
    Member
    Post count: 87

det funkar inte. trodde det också och ringde till syrien och jag fick räkning på 1000

jolinjom
    Member
    Post count: 818

du kan ringa till hemtelefoner om du har wifi anslutning…

jolinjom
    Member
    Post count: 818

du kan ringa till hemtelefoner om du har wifi anslutning…

steffe
    Member
    Post count: 2452

Fattar inte folk att det som låter jävligt bra oftast inte är särskilt gratis.
    Vill ni snacka billigt över hela världen kanske ni skulle börja med amatörradio istället.
    Det är gratis.

steffe
    Member

Fattar inte folk att det som låter jävligt bra oftast inte är särskilt gratis.
    Vill ni snacka billigt över hela världen kanske ni skulle börja med amatörradio istället.
    Det är gratis.

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@steffe 24080 wrote:

kanske ni skulle börja med amatörradio istället.
    Det är gratis.

Det är kul med! fast nu ligger allt nerpackat.

@zidewinder

Tycker man ringrer gratis både hit och dit nu för tiden och hyfsat pris är det med. Ett tag i början kostade telia kontantkort 6 kr min att ringa och det sved fan i plånboken, och så Fanns eller finns nmt röd kvar och de va änny dyrare.

Fötertagen har ju ganska bra erbrudande nu med tycker jag betaka si och ring hur mycke du vill

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@steffe 24080 wrote:

kanske ni skulle börja med amatörradio istället.
    Det är gratis.

Det är kul med! fast nu ligger allt nerpackat.

@zidewinder

Tycker man ringrer gratis både hit och dit nu för tiden och hyfsat pris är det med. Ett tag i början kostade telia kontantkort 6 kr min att ringa och det sved fan i plånboken, och så Fanns eller finns nmt röd kvar och de va änny dyrare.

Fötertagen har ju ganska bra erbrudande nu med tycker jag betaka si och ring hur mycke du vill

steffe
    Member

Visst,det är billigt men förvisso inte G-R-A-T-I-S!

generuss
    Member
    Post count: 285

Men om man ringer Fring – Fring, då är de väl gratis?

steffe
    Member

Kanske med wifi,men inte annars.

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

Man kan visst ringa gratis!! jag ska berätta hur!!! du köper Media5-fone från appstore för 55kr sen så använder programet internet när du ska ringa och detä r helt GRATIS!! gangska enkelt. Och hjar du inte internet kan du endå ringa gratis med ett progeram som heter Foocall den ringer via satelit och du får ringa gratis för 75kr sen när det är slut så raderar du programet och hämtar om den. så det finns massa sätt att ringa gratis på

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.