Ringsignal från AUDIKO

Front page Forums Övriga ämnen Ringsignal från AUDIKO

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 18

Hej. Om jag laddar ner en ringsignal från AUDiKO till itunes
    t ex Hacke Hackspett,inte innebär väl det att jag prenumererar på ringsignaler för 90 kronor per vecka. Det kommer upp ett sådant meddelande!!!
    När jag väl har Hacke på itunes hur får jag sedan den till Ringsignaler i min Iphone?
    Varma hälsningar från Leo

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Välkommen till forumet Leo, jag har själv testat Audiko ett par gånger men aldrig fått frågan om betalning eller en tillstymmelse till antydan om att det skulle kosta $.

Så länge du inte anger ditt mobilnummer någonstans på siten eller ditt namn, adress eller någon annat personlig information så kan du vara säker på att du inte debiteras något för tjänsten 😉

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@leo 51689 wrote:

När jag väl har Hacke på itunes hur får jag sedan den till Ringsignaler i min Iphone?

I iTunes klicka på din iPhone och sedan välj fliken Ringsignaler. Bocka för “Synkronisera ringsignaler” och tryck på utför.

Du kan också klicka på din iPhone och i fliken Sammanfattning bocka för “Hantera musik och videor manuellt” och trycka på utför. Sen kan du bara markera dina ringsignalerna i din bibliotek och dra dem till din iphone.

Leo
    Member

Tack för svar Freebo.Du kan säkert ge besked om frågans andra del också
    Vänligen Leo:)

Leo
    Member

Tack ponyboy för vänligheten att svara snbbt. Jag ska prova. LEO

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.