Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ringsignalmappen i Itunes?
-
AuthorPosts
-
Hej alla!
Jag har precis köpt mig en Iphone idag och är äckligt nöjd!
Jag har ordnat allt det där med blackra1n osv.Allt fungerar bra!
Men jag har sökt som en galning, och hittar INTE vart jag har ringsignal mappen i Itunes? Jag har skapat egna ringsignaler MEN jag hittar inte hur och vart jag ska aktivera den?
Kan någon vänlig själ hjälpa mig!
Mvh
Om du markerar och drar en ringsignal till Bibliotek högst upp till vänster i iTunes så ska den dyka upp.
Annars kan du i itunes välja Redigera/Inställningar/Allmänt och bocka för Ringsignaler.Och här finns en bra guide som inte bara visar Audiko utan även förfarandet med ‘mappen’
Tusen tack för hjälpen!
Har nu hittat det!
För övrigt vill jag bara säga att detta forum är SUPER!
Härligt….
gällande audiko.net så var det enkelt och sjysst
Tack!
Vad kul att min guide hjälpte er/dig och via den hittade jag ett nytt intressant forum! =)
Ursäkta att jag lånar tråden, men jag har lagt till en låt i ringsignalmappen och synkat med min iphone. Låten ligger i telefonen, man hittar den i ipoden men hur väljer jag den som ringsignal?
@zammpa 55865 wrote:
Ursäkta att jag lånar tråden, men jag har lagt till en låt i ringsignalmappen och synkat med min iphone. Låten ligger i telefonen, man hittar den i ipoden men hur väljer jag den som ringsignal?
Man kan inte bara lägga in mp3 låtar i ringsignal mappen, man måste först göra dem kortare (ca 30 sekunder) och sen formatera om dem till ringsignaler. Kolla på denna guide. Göra egna ringsignaler
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.