Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Riskfritt att uppdatera Cydia?? JB 3.1.2 br
-
AuthorPosts
-
Är helt ny med iPhone:o men bättre sent än aldrig:cool:
Nu till min fråga… telefonen i fråga är JB 3.1.2 Blackra1n, det är det enda jag vet…
Nu till frågan: Är det riskfritt att uppgradera Cydia med ngt “essential upgrade package” Det gäller tydligen “Cydia installer” ngt….då det tydligen var out of date??? är det riskfritt att göra det på min JB iPhone utan att pajja ngt nu som stör upplåsning osv??
Som sagt, ni får usräkta men helt grön på detta, försöker hålla reda på JB, program hit o dit, det e fan inte lätt:eek::cool:
ps. personen jag köpte den av sa till mig att hålla mig ifrån allt vad uppgraderingar hette… men det var kanske bara i iTunes?
Inget är riskfritt när man jailbreakat om man ska vara petnoga.
Men ja, det är bara att uppdatera cydia installer.
Ska inte störa något som upplåsning osv.Han menade nog iTunes.
Gjode det nu, o inget hemskt hände iaf 😛 men tänkte bara höra mig för en gång för mkt än en gång för lite, då iPhone som sagt är helt nytt för mig, men attans vad nöjd jag är:cool:
Kör AptBackup så kan du bara återställa alla crackade ipa’s etc om du råkar klanta dig.
Det absolut värsta som kan hända är att man är tvungen att köra en återställning, och har man kört AptBackup så får man med alla cydia-apps med.Jag säger; pilla på. 😎
@kofot 48365 wrote:
Kör AptBackup så kan du bara återställa alla crackade ipa’s etc om du råkar klanta dig.
Det absolut värsta som kan hända är att man är tvungen att köra en återställning, och har man kört AptBackup så får man med alla cydia-apps med.Jag säger; pilla på. 😎
Du får hålla dina crack tips för dig själv, du borde veta vid det här laget att sån får inte disskuteras i forumet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.