Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Rolig sak vid flygning!
-
AuthorPosts
-
Nu ska jag berätta ngt roligt:
Flög från Las Vegas via Chicago, Köpenhamn och Arlanda. Jag hade satt min iPhone i flightmode och slagit av den på “standby” så jag enkelt kunde slå på den efter start.
Dock så hängde sig telefonen och displayen tändes vid varje start (totalt 3 starter). Detta hände exakt när dom gasar på med fulla motorer vid starten. Kan de vara acceleratorn i motorerna som slog ut min iphone?
Jag fick hålla nere knapparna länge för att starta om den.
Låter konstigt, har inte varit med om någo liknande då jag flygit med min iphone och den varit i fly mode.
Mycket möjligt!
Mycket möjligt!
Mycket möjligt!
Vadå, så vit fetingen acelerationer så ska luren hänga sig?
Ska testa med min BMW turbo nåndag 😀
Jag har flugit en del med min och det fungerar fint. Lekte med dynolicious och mätte accelerationen på olika plan 🙂
Jag har flugit en del med min och det fungerar fint. Lekte med dynolicious och mätte accelerationen på olika plan 🙂
mr Emcom;15979 wrote:vadå, Så Vit Fetingen Acelerationer Så Ska Luren Hänga Sig?Ska Testa Med Min Bmw Turbo Nåndag :d
Hahaha (:
mr Emcom;15979 wrote:vadå, Så Vit Fetingen Acelerationer Så Ska Luren Hänga Sig?Ska Testa Med Min Bmw Turbo Nåndag :d
Hahaha (:
Hahaha (:
Hahaha (:
Hahaha (:
Hahaha (:
@wahlqvist 19358 wrote:
Hahaha (:
Måste bara fråga, varför redigerade du om mitt inlägg?
Jag skrev inte med stor bokstav på varje ord… 😛(såg för övrigt nu att jag hade stavat jävligt illa då)
@wahlqvist 19358 wrote:
Hahaha (:
Jag skrev inte med stor bokstav på varje ord… 😛(såg för övrigt nu att jag hade stavat jävligt illa då)
@wahlqvist 19358 wrote:
Hahaha (:
@wahlqvist 19358 wrote:
Hahaha (:
@wahlqvist 19358 wrote:
Hahaha (:
@wahlqvist 19358 wrote:
Hahaha (:
A Physiological and Social PhenomenonWhen it comes to the question of why certain parts of our bodies—feet, chest, lower backs, underarms, etc.—are more sensitive than others, some believe that it’s an evolutionary trait we’ve developed to protect ourselves from small bugs, wow power leveling spiders, and other surprise attackers. The key word here is surprise—the grazing touch usually needs to come unexpectedly to yield laughter. wow power leveling Research has shown that the cerebellum, which registers touch, shows more activity when the touch is a surprise rather than anticipated. If the brain recognizes that the touch is coming, it will make the nerve response less intense, which is why we can’t tickle ourselves successfully. Why we laugh when tickled is possibly where social cues come into play. Tickling that produces laughter is referred to as gargalesis, a term coined by two psychologists, Arthur Allin and G. Stanley Hall. (They differentiate this type of tickling from knismesis, which is akin to a light itch.) Gargalesis usually only occurs when the tickler and cheap archlord gold the tickler’s “victim” are familiar and comfortable with each other. A child being tickled by his or her parent, or a person being tickled by a archlord online gold partner or close friend, will often attempt to escape the attack, but will laugh when doing so. However, imagine if a random person on the street or even someone you just met tried to tickle you. The response would probably not be laughter—in fact, it would be downright awkward and creepy. That’s because we learn from a young age that it’s archlord power leveling only socially acceptable for those we trust to have that kind of contact with us.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.