Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Röststyrningen i 3GS
-
AuthorPosts
-
Hallo!!
Nu har jag äntligen fått min iPhone 3GS från Tre.. fick ingen avi men efter ett samtal med Tre’s support fick jag kollinr så de va bara att traska över till OKQ8 o hämta ut telefonen..
Har inte hunnit testa den så mkt än men jailbreaken gick klockrent!
Har provat röststyrningen lite o är de bara jag som tycker den funkar SJUKT bra?? Jag har läst att många hade problem med den men för mig har den uppfattat allt direkt!! Hoppas dom utvidgar dess funktionalitet oxå.. vore grymt om man kunde säga tex gå till 30:e november så öppnar den kalendern på de datumet.
Mums! Vad tycker ni om era 3GS?
Fy fan va coolt, jag är så otroligt sugen på telefonen alltså !:) Sålde min 3G 8gb för en vecka och saknaden har varit enorm efter iPhone alltså.:Pp Och nu måste ja vänta ännu längre på 3GS efter som den är slut hos telia, skulle komma fler om 2 veckor sa dem när ja ringde! hehe Fick köpa lös en 16GB för 5500kr och det anser jag e riktigt bra pris.
Hoppas fler som fått hem 3GS skriver vad dem tkr om den, Någon som kan jämföra med gamla om den är mkt snabbare och så ? 🙂
@ramerix 39005 wrote:
Fy fan va coolt, jag är så otroligt sugen på telefonen alltså !:) Sålde min 3G 8gb för en vecka och saknaden har varit enorm efter iPhone alltså.:Pp Och nu måste ja vänta ännu längre på 3GS efter som den är slut hos telia, skulle komma fler om 2 veckor sa dem när ja ringde! hehe Fick köpa lös en 16GB för 5500kr och det anser jag e riktigt bra pris.
Hoppas fler som fått hem 3GS skriver vad dem tkr om den, Någon som kan jämföra med gamla om den är mkt snabbare och så ? 🙂
Jag har precis börjar pilla på min lite, synkade den med mina gamla inställningar. Appen “kontakter” bara försvann efter jag gjort det, så får göra en återställning nu igen x)
@ramerix 39005 wrote:
Nu har jag lekt lite med den och de är SJUK skillnad på snabbheten.. telefonen är sååå mkt snabbare än 3G:n.. märks speciellt på tyngre appar som tex navigon.. den laddar superfort nu.. riktigt underbart! är såå nöjd med den.
Röststyrningen fungerar klockrent att ringa med.. tycker den funkar lite sämre till musik då de blir lite svårare att uttala… men helt klart en frän grej som jag hoppas apple utvecklar än mera så hela OS:et klarar av röststyrning i framtiden.
Snart kommer stöd för sjunghjälp tack vare voicecontrol. Ett nytt patent Apple har fått igenom som ska hjälpa folk att sjunga i rätt ton.
Men kan någon pröva olika dialekter med den? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.