Front page › Forums › Köp & Sälj › S: iPad 64 GB NYSKICK med mkt tillbehör!
-
AuthorPosts
-
För mer info, kolla gärna bilder och annons på blocket.
IPad 64 GB, fodral & dock. NYSKICK | Älvsborg | BlocketPris 4500kr, men vid snabb affär kan vi göra nåt på priset, dock inga 2 tusen kr skambud tack. Seriöst intresserade som vill ha en superfin iPad med de rätta tillbehören kvitto m.m. hör av sig till mig =)
Och jaa, jag vet att iPad2 kommer snart. Men tro mig, när man väl sitter vid den så är inte skillnaden så jäkla stor, och tunnare? De som har iPad kan nog säkert hålla med mig att denna kan va jobbigt tunn redan ibland när man håller i den, då den blir rätt hal. Därför jag oftast har på ett gummifordral, blir så mkt skönare att hålla i.
Så nypris IDAG med billigaste iPad 64gb från prisjakt, apple case, apple ipad dockstation, gummifodral hamnar på 6000kr. Så spara en slant. Tänk att nya iPad 2 64gb utan några tillbehör kommer hamna på 6500kr.
Mitt telefon nr: 0735-936760
Mail: istvan.c@hotmail.comRing eller maila helst då jag inte är inne här så ofta.
MVH
Istvanoch vill ni ha samma grejer fast HELT NYA dvs aldrig använt för Samma pris 4500 köp det i thailand appstore….
@wentura 88936 wrote:
och vill ni ha samma grejer fast HELT NYA dvs aldrig använt för Samma pris 4500 köp det i thailand appstore….
Kan man ens beställa från deras appstore då?
Vet jag tänkte köpa ett WiFi minneskort från den amerikanska appstoren men det gick inte, blev hänvisad till den svenska med deras priser istället när jag skulle checka ut.Nä jag syftade på att OM man är i Thailand gå till som säljer apple så blir det samma pris
Aa, men tack så mkt för att någon sabbar min annons, finns det ingen moderator som kan plocka bort svaret med? Då det syns i hans citat vad som står.
Tack ännu en gång för att sabbat min försäljningstråd! Men ni kan väl försöka beställa från appstore i thailand, det kommer tillkomma frakt + moms + tull på det inköpet. Villket är ca 28% bara tull och moms. Sen frakt på ungefär 300kr. Räkna ut det själva vad det blir. (jag har handlat bildelar och skit från andra länder i måånga år nu)
Alltså 4500kr (om det nu ens stämmer) + 300 = 4800 +28% = 6130 kr. Så varsågoda och beställ (om ni nu ens kommer kunna beställa då man oftast behöver något bevis på att man bor i thailand, som ett thailändskt kreditkort, adress osv)
Då man beställer från ett enormt företag, och inte någon privat person / litet ebay företag så är det inte direkt så att man ber dem skicka det som en “gift” så att man slipper tull & moms.
Så om du nu ska kapa någons tråd, vet vadfan du snackar om istället.
Somsagt, om ni är intresserade av en iPad i NYSKICK verkigen, inte en endaste repa varken fram eller bak på den. Så hör av er, kan göra lite på priset vid snabb och smidig affär. Plus att de bästa tillbehören redan finns med, alltså Apple Case, ett skönt gummifodral samt en dock-station.
MVH
IstvanLåter faktiskt som en sjukt bra deal, haha synd att jag inte har råd att lägga ut de pengarna bara 😛
Med tanke på att iPad 2 har släppts, att jag inte bryr mig så mycket om tillbehören, att jag inte förstår varför man ska ha en surfplatta öht och att den inte är helt ny erbjuder jag 2500. Skambud? Kanske. Vill du få den såld så vet du vad jag vill ge för den. 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.